Centuss Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det var faktisk så morsomt. Nesten latterkrampe...men men, jeg var nok bare i et godt humør antar jeg. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Kom hjem i dag etter skolen, og oppdaget at tre bærbare PCer og jakken min, døren sto ulåst siden fjerdemann var hjemme. Noen som har tips i hvordan å fakke skurken ? Er nokså kjipt når du oppdager at tre PCer og en jakke... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Noen som har tips i hvordan å fakke skurken ? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Er du sikker på at du bare har rotet det bort? Husk hvor du la de sist Vist ikke kan du jo alltids besøke den narkomane dealeren tony på hotellet. Hvor i helvette selger de mat midt på natta? Lagde han pølser på esso? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Kom hjem i dag etter skolen, og oppdaget at tre bærbare PCer og jakken min, døren sto ulåst siden fjerdemann var hjemme. Noen som har tips i hvordan å fakke skurken ? Er nokså kjipt når du oppdager at tre PCer og en jakke... Ser det for meg på /b/. "I accidentally three computers and a jacket. What do I do" Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ja, det var jo sykt saklig å se for seg på /b/ Forøvrig idiotiske svar i hele tråden. Enten hjelp karen eller don't feed it om du tror det er et troll. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ja, det var jo sykt saklig å se for seg på /b/ Forøvrig idiotiske svar i hele tråden. Enten hjelp karen eller don't feed it om du tror det er et troll. sOM OM DU HJÆLPER SÅ JÆVVELI MYE DA1 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 JA FY FAEN ! KANSKJE DET VAR DU SOM RANA HAN DIN SINNATAG..LILLE ILDER ! Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Stakkars jævlen har nok drukke seg drita, også har han rote vekk tinga sine. Er ikke så mye mer å si om det. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Stakkars jævlen har nok drukke seg drita, også har han rote vekk tinga sine. Er ikke så mye mer å si om det. Men hvor kommer den svenske narkomane dealeren inn i bildet? Endret 28. april 2009 av atriC Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det er en ting å si om denne tråden EPIC! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Høres ut som en dårlig norsk film fra 30år siden. Haru sett "Den siste revejakta"? Good film! Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg har lest igjennom dette flere ganger nå. Jeg skjønner fremdeles ingenting. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg har lest igjennom dette flere ganger nå. Jeg skjønner fremdeles ingenting. Forstår du ikke det? Altså: Han kom hjem etter skolen, og oppdaget at tre bærbare PCer og jakken hans. Døra var ikke låst siden fjerdemann var hjemme. Altså var ikke første-, andre- og tredjemann tilstede. Tyven var en narkoman som jentene han bor sammen med kjenner og som skylte den svenske dealeren "tony" masse penger. Så nå skal førstemann, andremann, tredjemann, kokken fjerdemann og "tony" gå til politiet fordi han oppdaget at tre bærbare pc-er og jakken hans. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hahahahaha, prøver å ikke le så høyt på jobben Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Tror det som bør sies er sagt i dette sak. Tyveriet blir dessverre ikke oppklart gjennom forumet. Om trådstarter mot all formodning faktisk har blitt ranet for sine bærbare datamaskiner, håper vi alle at de kommer til rette og at vedkommende bak tyveriet blir tatt. Tråden stenges. Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg