Notfree Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 En hån for oss som virkelig har blitt ranet. Ran og tyveri er LANGT fra det samme. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 En fjerdemann? Hvem var de tre andre i huset? Det var selvfølgelig førstemann, andremann og tredjemann. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Så... Du har ikke forsikring men følte likevel at det virket som en god idee og IKKE låse døra når du visste at personen som var i huset sov?! Nesten så du fortjener det. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Han hadde låst men fjerdemann i bostanden kom hjem tidligere / ? Og han låste ikke og var bare sliten og sovna. E: veit ikke åssen det er for deg men jeg låser ikke døra etter meg når jeg er hjemme hvertfall. Endret 20. mars 2009 av zibiri Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er dette en troll post? Har du snakket med politiet ennå? Hvis jeg var deg ville jeg nok ikke gått rundt å lett etter narkomane tyver uten mye folk med meg, du er ikke Bruce Willis heller. Eller er du det? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Han hadde låst men fjerdemann i bostanden kom hjem tidligere / ? Og han låste ikke og var bare sliten og sovna. E: veit ikke åssen det er for deg men jeg låser ikke døra etter meg når jeg er hjemme hvertfall. Jeg gjør hvis jeg har på headsett eller legger meg. Men for all del det gir mer mening hvis personen kom tidligere hjem og ikke låse siden han var hjemme. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Sant det, bor i en by med lite kriminalitet i guess Fint for meg, hadde vært fall vært dumt for den/de som hadde våga se inn i mitt hus og stjålet ting mens jeg sto og nøyt en steam dusj med radioen på fult Hadde gått ned i parken og knocka hver narkis til de starta og snakke... Men du kan sikkert bare skaffe litt weed og lokke det til de i d miljøet hans mot at de får en joint hvis de snakker Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er dette en troll post? Helt klart. Lenke til kommentar
Woundweaver Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Med en sovende kokk og en narkoman utenfor huset og svensken "tony", som var "blåst i hue". :rofl: Lo godt der. Håper du får tak i tingene dine igjen! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Tør jeg å spørre hvordan dere ser at det er en trollpost? Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Ulåste dører, narkomann stjeler mens "fjerdemann " var hjemme, narkotyver som har sendt han sms. Svensk langer som bor på hotell som har tingene hans no, fordi narkomannen har solgt tinga hans no og "fjerdemann" jobber også som "kokk" midt på natta, også har de ikke forsikring. Lukter troll lang vei! btw, Alt peiker mot "fjerdemann", er nok han som har stjelt alt. Endret 21. mars 2009 av Fadeless Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Delen med "fjerdemann" er ikke så urealistisk. Bodde selv på hybel med fire personer, og der var det ingen som var særlig gode til å låse døra. Var også forsikringsløs den perioden på grunn av en misforståelse ... Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Haha, dette ligner på trollpost ja. Men fantastisk historie :!: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Å dette trur dere på Hadde selv en drittsekk som gikk inn i klasserommet vårt på høyskolen og stjal en laptop som sto på, frekke er de men mye i hodet har de ikke. 1) Vedkommende stjal en 5 år gammel mac som sto ved siden av min 5 måneder gamle PC. 2) Vedkommende kom tilbake en tur noen dager senere og ble tatt av vekterene. (Fint med overvåkingskamera) Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Har denne tyven innvandrerbakgrunn? Hvis ja, så tipper jeg roberteh blir ganske seriøst. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Eller kanskje fra Asia? Bare for å presisere er opphav revnende likegyldig i denne sammenheng. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Lenge siden trollet har gitt lyd frå seg no! Kanskje han har blitt drept av "narkomannen" :!: Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Med en sovende kokk og en narkoman utenfor huset og svensken "tony", som var "blåst i hue". :rofl: Lo godt der. Håper du får tak i tingene dine igjen! Jeg holdte på å dø av latter selv Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Var det så morsomt da? Veldig lett å følge "den kule" og håpe på status, selv på et nettforum. Men det er vel en annen diskusjon ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg