hartvedten Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kom hjem i dag etter skolen, og oppdaget at tre bærbare PCer og jakken min, døren sto ulåst siden fjerdemann var hjemme. Noen som har tips i hvordan å fakke skurken ? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Anmeld det til politiet. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 noen har rana deg mens det var en fjerdemann i huset? Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Er vel ikke annet å gjøre enn å snakke emd politiet. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvordan klarte noen å rane deg mest det var noen i huset? Som de andre her har sagt. Meld det til politiet... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvordan klarte noen å rane deg mest det var noen i huset? Er jo mulig at h*n sov eller var på badet elns. Uansett, anmeld det! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jepp, anmeld det snarest, mest fordi forsikringsselskapet krever det. Tyven slipper nok unna uansett, men innboforsikringen vil dekke tapet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Å dette trur dere på Nei. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Kom hjem i dag etter skolen, og oppdaget at tre bærbare PCer og jakken min, døren sto ulåst siden fjerdemann var hjemme. Du ble ikke utsatt for et ran, du ble utsatt for tyveri. Sørg for at døren er låst neste gang. Og lær deg å skrive sammenhengende setninger. Endret 16. mars 2009 av bash Lenke til kommentar
hartvedten Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Fant ut at "tyven" er en narkoman som jentene jeg bor med kjenner og møtte tilfedligvis utenfor huset i går før de skulle på jobb, ( de begynte senere enn vanlig) men siden han ikke bor noen steder eller har en mobil ringte jeg opp på et nummer han har sendt en melding fra. Der snakker jeg med "tony" en svenske som tydeligvis var helt blåst i hodet, snakket om at fyren skylte masse penger og folk var å lette etter ham, jeg tenkte siden den gangen han hadde sent meld (til en av dem jeg bor med) om å få låne tusen kroner, er det snakk om han som selger til ham, han nevnte at han selv (tony) bodde på et hotell, men jeg regner med at fyren som har tatt tingene har solgt det til ham for dop, hvordan er den beste måten å finne ut av hvilket hotell han bor på, slik at jeg kan få politi til å arrestere ham ? Fjerdemann i huset lå å sov siden han jobber sene skift som kokk Endret 17. mars 2009 av hartvedten Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Anbefaler deg å legge fra deg pipa umiddelbart. Lenke til kommentar
hartvedten Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 what the hell ? håper på å få tatt jævelen, fordi jeg ikke har forsikring, dessuten burde du holde kjeft roberth, forbanna knøl !!! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Åsså "knøl" a gitt Om undertegnede mot all formodning skulle missforstått alvorlighetsgraden i dette, beklager jeg dette. Måten saken blir fremlagt virket i så måte ikke særlig troverdig. Med en sovende kokk og en narkoman utenfor huset og svensken "tony", som var "blåst i hue". Endret 18. mars 2009 av roberteh Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Med en sovende kokk og en narkoman utenfor huset og svensken "tony", som var "blåst i hue". Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Høres ut som en dårlig norsk film fra 30år siden. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Kan du ikke spørre litt rundt da? Eller spørr han du snakka med på tlf or something? Få tak i navn og spør på hotellene. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 En fjerdemann? Hvem var de tre andre i huset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg