Luthion Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har en Elitegroup laptop som begynner å bli noen år gammel. Selve laptopen fungerer ypperlig, men dessverre er strømtilførselen ødelagt. Problemet ligger i at strømkontakten på hovedkortet ser ut til å være ødelagt. Jeg har prøvd, men får ikke reparert dette selv (med mindre noen kommer med noen gode forslag... ). Alternativet som gjenstår er da å sende den på service, men det er tydeligvis ikke bare bare. Hittil har jeg ikke funnet noen i Trondheim som vil gjøre dette. Er det noen som vet om noen som kan gjøre en slik reparasjon i Trondheim? Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har reparert flere slike for venner, men er en skikkelig drittjobb. HK må ut og det tar litt tid. Skaff deg en dokkingstasjon/portreplikator er mitt tips.. reparere hk hos et firma er nyttesløst dyrt. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 www.elfa.se - kjøp lodde bolt- og tinn + evt komponenter og fiks det selv ? :=) Lenke til kommentar
Luthion Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Skaff deg en dokkingstasjon/portreplikator er mitt tips.. reparere hk hos et firma er nyttesløst dyrt. god idé, men laptopen har desverre ikke mulighet til dockingstasjon så vidt jeg kan se www.elfa.se - kjøp lodde bolt- og tinn + evt komponenter og fiks det selv ? :=) Har prøvd, men jeg kommer ikke til. Får ikke løs hovedkortet. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Har du prøvd og skru opp alt da? Lenke til kommentar
Luthion Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Tror da det. Finner i alle fall ikke flere skruer eller andre ting som kan åpnes... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Æsj da, går det ikke ann i det hele tatt og lodde "rett på pc'en" heller ? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå