Gå til innhold

Er blitt 15 år ! :)


bkf_94

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jøss, aldri vært borti lignende. Litt usikker, men jeg mener å huske det ikke var så stort å fylle 15 år.

 

Grattis.

 

15 er ikke stort nei... 1 år nærmere å være ferdig med skole, 1 år nærmere å kjøre bil, 1 år nærmere å flytte ut ... use you'r head :ph34r:

Lenke til kommentar
Jøss, aldri vært borti lignende. Litt usikker, men jeg mener å huske det ikke var så stort å fylle 15 år.

 

Grattis.

 

15 er ikke stort nei... 1 år nærmere å være ferdig med skole, 1 år nærmere å kjøre bil, 1 år nærmere å flytte ut ... use you'r head :ph34r:

 

du glemte 1 år til lovlig sex, det er den nærmeste og kanskje en av de viktigste :p

Lenke til kommentar
Jøss, aldri vært borti lignende. Litt usikker, men jeg mener å huske det ikke var så stort å fylle 15 år.

 

Grattis.

 

15 er ikke stort nei... 1 år nærmere å være ferdig med skole, 1 år nærmere å kjøre bil, 1 år nærmere å flytte ut ... use you'r head :ph34r:

 

Poenget med denne posten var da? Å faen, jeg fyller snart år. Da er det ett år nærmere til jeg dør, ett år nærmere til jeg får kreft og ett år nærmere til jeg kommer på gamlehjem.

 

Ja jøss, du burde vel bruke huet litt du også minstemann.

Endret av EvenL
Lenke til kommentar
3 år igjen er det vel egentlig?

 

eller 1..

 

Det kommer helt an på hva som er viktigst for denne karen. Men 15 er en grei alder, det vil jo i praksis si at man er i sitt 16'de år og at man forhåpentligvis snart har lagt fjortissåra bak seg (selv om den for noen sikkert varer fra fylte 13 til fylte 30...) Uansett, gled deg over de nærmeste åra :) Du er tross alt halvveis til 30, selv om det kanskje ikke er mye å se fram til etter fylte 20. Riktig nok er det da moroa begynner, studieåra er nok noe av det beste :) Men det får man erfare når man kommer så langt :)

Uansett, får håpe gleden over å være 15 ikke forsvinner før om et år :p

Lenke til kommentar
Jøss, aldri vært borti lignende. Litt usikker, men jeg mener å huske det ikke var så stort å fylle 15 år.

 

Grattis.

 

15 er ikke stort nei... 1 år nærmere å være ferdig med skole, 1 år nærmere å kjøre bil, 1 år nærmere å flytte ut ... use you'r head :ph34r:

 

Poenget med denne posten var da? Å faen, jeg fyller snart år. Da er det ett år nærmere til jeg dør, ett år nærmere til jeg får kreft og ett år nærmere til jeg kommer på gamlehjem.

 

Ja jøss, du burde vel bruke huet litt du også minstemann.

 

so? det er helt greit for meg at jeg er ett år nærmere døden, jeg har mange år igjen til jeg dør (hvis du mener alderdom)

Jeg kan få mer ansvar på jobben, altså mer betaling. Og som sagt at jeg snart kan flytte ut, ferdig med skole og alt i mellom.

Så jeg tar en risk og blir 15...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...