Shortyboy Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Akkurat kjøpt et brukt Lian Li kabinett av typen PC-65 USB Noen som vet om en plass jeg kan finne et slags bilde hjelp på hvordan jeg skal koble dette sammen?Det er så fryktelig mange ledninger som jeg ikke hadde før. Setter pris på litt veiledning... Shorty Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 trenger å roe deg litt ned du.! les reglene f.eks Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Prøvde lianli.com men fant ingenting. Noen som har noe tips eller? Shorty Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 http://www.directron.com/pc65.html Sittet å søkt i timesvis. Skal vente noen timer til før jeg poster ett spørsmål...Sorry Shorty Lenke til kommentar
tellus Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 La meg si det slik... hvis du har: Strøm i hk. lys hd reset knapp funker kobla strøm hard disker og cd rombrenner Drit i resten du. tror det er sensor til psu og div. har ikke koble et liam li. men broderen har et. Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Det er så mange vifter osv som er problemet. Det skal jo innom den justeringen og bla bla.. Pokker.Fant ikke den hjelpen likavel.. Shorty Lenke til kommentar
tellus Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 trodde viftene var koblet ferdig jeg. men men. hvis du legger inn en post på overklokking.no på forumet der. der vet jeg at veldig mange kjører liam li kab. får du ikke hjelp send meg en mail på [email protected] så skal jeg ordne en samtale med min broder. han kobla nettop opp sitt liam li 65 usb eller hva det het. han hadde null peiling på data så de kan da ikke være så vanskelig. Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Viftene er forsåvidt montert på kabinettet men alle (5 stk inkl viftekontroll) har en egen sånn liten kobling.Hvor skal jeg få de koblet ihop slik at jeg kan styre dem.. Godt forklart shorty.... Shorty Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hvilke ledningerer det egentlig du ikke får plassert? Jeg tipper at det er USB-kablene du ikke får puttet på plass. Les litt i boka som fulgte med hovedkortet ditt, så står det helt sikkert hvor du kan plassere disse. Jeg hadde litt små problemer med å feste USB-kablene på mitt LianLi, men etter litt prøving og feiling gikk det greit. Jeg tipper på at USB-kontakten på hovedkortet ditt sitter i nedkant av kortet.. -Hvis det er USB-kablene du sliter med da- Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Problemet er tilkoblingene til viftene.Alle kabinettviftene har egne kontakter men har ikke en som kan koble de sammen slik at jeg kan bruke viftestyringen.Skal alle fem kobles på hovedkortet? Det blir 4 kabinettv. 1 cpu vifte, 1 tillegsvifte i front og 1 skjermkortvifte. I tilleg 1 stk viftekontroll i front. Kan virkelig alle kobles på samme HK eller skulle det følge med en joiner? Godt forklart igjen shorty..... Shorty Lenke til kommentar
just4fun Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Det avhenger av hvilken PSU du har, men du har sansynligvis 4pins kontakter,disse passer ikke til viftene da disse er 3 pins. Du har to valg enten kjøpe overganger http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...=DI4PA&toc=3480 denne linken er til Microplex dette er sansynligvis overgangen du trenger. Ellers kan du kjøpe en viftestyring Feks Digital Doc 5, som Microplex har i sitt sortiment. Den har jeg i mitt Lian Li kabinett, fordelen er da at viftene ikke går hele tide. Det siste alternativet er absolutt å foretrekke. Hvis du går for sistnevnte bør du trekke ut kontaktene til de to viftene i fronten og kobble disse inn på DD 5 også istedet for 3 trins bryteren på kabinettet. HK har som regel 2 eller 3 vifte kontakter for PSU,CPU og systemvifte, dette blir for lite til LianLi kabinett og det medfører at du har 2-3 vifter som surrer og går hele tiden. PS du trenger ikke koble opp vifte i topp eller bak hvis du ikke planlegger å overklokke. Lenke til kommentar
Logan Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 trenger å roe deg litt ned du.! les reglene f.eks Nå synes jeg du bør kjøle deg ned litt! Hva har du å utsette på Shortyboy da sascha66? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå