Gå til innhold

Usikker på jobbmuligheter ang. bachelorprogram i multimedieteknologi og design

Anbefalte innlegg

Hei!

Har veldig lyst å ta en bachelor innen multimedieteknikk og design. Er derfor mest interessert i denne linja ved universitetet i Grimstad.

klikk her

Noen som har erfaring med slik utdanning, og hvordan er jobbmulighetene etter fullført utdanning? Ser ut som man kan jobbe med ganske mye forskjellig med en bachelor i multimedieteknikk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det du vil jobbe med da? Så kanskje det finnes en annen utdannelse som passer deg bedre.

Er egentlig litt det jeg lurer på, tenker litt på hvilke muligheter denne utdannelsen gir. Men tenker litt på webutvikler, og programmerer. Driver også veldig mye med film og filmredigering akkurat nå. Vil dere si at det er gode muligheter for jobb med en slik utdannelse som jeg henviste til? Er veldig usikker på hvordan jobbmarkedet er akkurat nå...

Endret av Aamli
Lenke til kommentar
Den utdannelsen virker ganske god, du kan jobbe som programmerer og interaksjondesigner og webdesign. Så det er mye du kan jobbe med den utdannelsen, men du blir ikke skikkelig spesialisert men det gjør vel ikke så mye.

Takker for svar!!! Har lyst til å ta denne utdannelsen og kanskje et påbyggingsår etterpå slik at jeg kan bli mer spesialisert. Tenker da å ta et år innen webutvikling/programmering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...