dompappen94 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 hei, det er noe jeg lurer på siden jeg ska bygge meg ny pc. på den gamle pc,n min har jeg windows xp(orginal) som jeg vil overføre til den nye pc'n, jeg har koden og alt. isåfall, er det mulig å bare ta den hardisken xp,n ligger på å sette den inn i den nye pc,n??;D Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Nei, skal du ha en ny PC bør og helst må du ty til en fresh installasjon av Windows. Selv om jeg ikke tror det skal by på problemer, så er det heller ikke mulig, eller rettere sagt ikke lov å videreføre Windows til den nye PCen. Som sagt, selv om det neppe vil by på problemer, så er muligheten for det godt og vell tilstede. Lenke til kommentar
dompappen94 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 så det du mener er at det ikke er mulig å sette inn den gamle hardisken med xp',n?? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Sansynlig vis vil det ikke gå. Hardwaren på den nye maskinen er sikkert anderledes en på den gamle. Det betyr at du trenger andre drivere. Prøv og finn ut hvilke deler som er i den gamle og den nye maskina. Altså navn og modellnummer på hovedkort, skjermkort, lydkort osv. Programmet SIW kan være til hjelp. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det pleier jo å fungere med en Repair Install. Det håndterer at hardware er forskjellig. http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servic...s/xp/Repair.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå