Daskeladden Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hei jeg har akkurat kjøpt meg en Classic Army Sportline M15A4 og vil gjerne ha et sikte på det men jeg lurer om rød-punkt eller kikkertsikte er best? isåfall noen forslag? vil bestille fra game-on! maks 750kr Lenke til kommentar
dompappen94 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 etter mine erfaringer er kikert best, fordi laser(rød punkt) sikte er veldig forskjellige. nesten umulig å få en som sikter rett! ;D Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 etter mine erfaringer er kikert best, fordi laser(rød punkt) sikte er veldig forskjellige. nesten umulig å få en som sikter rett! ;D det ar det jeg tenkte men har du noen forslag til Kikkertsikte daa? Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvis du først vil oppi noe pris tror jeg du vil få mye mere utbytte av et hologramsikte enn et vanlig rødpunkt. Har ikke noe erfaring med det i spill selv ettersom jeg bare bruker "ironsights" men har alltid hatt lyst på hologram ettersom en jeg kjenner er veldig fonøyd med et. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) etter mine erfaringer er kikert best, fordi laser(rød punkt) sikte er veldig forskjellige. nesten umulig å få en som sikter rett! ;D det ar det jeg tenkte men har du noen forslag til Kikkertsikte daa? Dette tror jeg er det beste til en ikke så altfor dum pris : http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...products_id=853 Endret 16. mars 2009 av CP-ape Lenke til kommentar
haakl Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 du trenger jo også noen siktemontasjer da, men dette kommer jo an på våpenet ditt, antall mm railen på softgunen din er.. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 det er en 21 mm rail på gunnern min så grei ut den CP-Ape foreslo Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Til informasjon så er kikkertsikte på en sportline litt waste imo. En softgun er ikke så treffsikker som et virkelig våpen, og jeg kan nesten garantere at du aldri vil treffe helt presist så lenge du ikke er i et vindsikkert rom og har gjort litt med softgunnen. Du har en effektiv rekkevidde på en ca 50++ meter og til det vil du ikke trenge noe kikkertsikte. Kjøp en ACOG 4x32 replika eller en QD magnifier i tillegg til en aimpoint/eotech og det vil holde lenge hvis du vil ha litt forstørrelse. Eller bare kjør vanlig rødpunkt. Har aldri hatt noe stort behov for noe forstørring på mine rødpunktsikter. My 2 cents. Lenke til kommentar
crisnaa1 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 hei ville gått får "red-dot" det er et automat våpen og vil se litt dumt ut me kikertsikte (synes jeg) https://softguns.secure.flexiweb.no/productview/20050396/ dette det sikte som blir brukt av extremt mange spesial styrker rundt i verden, litt dyrere og dette er mye brukt i COD4 eller denne http://rsov.com/index.php?target=products&...product_id=2221 ACOG, ganske billig, og bra! Lenke til kommentar
akmann Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 heiville gått får "red-dot" det er et automat våpen og vil se litt dumt ut me kikertsikte (synes jeg) https://softguns.secure.flexiweb.no/productview/20050396/ dette det sikte som blir brukt av extremt mange spesial styrker rundt i verden, litt dyrere og dette er mye brukt i COD4 eller denne http://rsov.com/index.php?target=products&...product_id=2221 ACOG, ganske billig, og bra! Gå for red-dot sikte! Ved mindre du skal ligge deg ned eller bruke tid på å sikte deg inn på fienden ser jeg lite grunn til å kjøpe kikkertsikte... Rødpunktsiktet er mer anvendelig i situasjoner hvor du kjapt må bruke våpenet mot mål som ikke er så langt ifra deg. Et kikkertsikte ville blitt rotete å holde på med da! Om kikkertsikte er tingen ville jeg kjøpt et annet våpen også! Men kjøp av et rødpunkt sikte som brukes av "extremt mange spesial styrker rundt i verden" ser jeg ingen grunn til, ettersom du i hovedsak har et våpen som ikke er all verden presist og skal bruke våpenet på en annen måte enn spesial styrker. Kjøp deg et o.k. rødpunkt sikte du! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ja, rødpunkt er tingen. Som nevnt, nøyaktighet og avstand vil aldri være ekstremt stor på Airsoftvåpen så kikkertsikte vil bare bli tungvint og unødvendig. I vanlig spill har du heller aldri i praksis bruk for kikkertsikte med mindre du har sniperrifle. (Ser noen nevnte laser i en post over:Rødpunktsikte har ingenting med laser å gjøre. Lasersikte er det siste jeg ville kjøpt) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Kikkert sikte vil også gjøre det vanskligere å sikte og skyte fort når mot spillere er nærme, Står de 15 meter unna, er det mye bedre å bare dra opp våpenet og ha dem rett i sikte med aimpoint, enn å drive med kikkert sikte Lenke til kommentar
Arne Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Pleier dere å bruke laser da? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Laser er vanskelig å se når det er lyst og når det er mørkt så kan alle andre se den også. I skog og mark er det også uansett veldig upraktisk å løpe rundt med laser da kun et tynt lite blad vil stoppe strålen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå