foenix Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Etter at jeg innstallerte Norton internet sec.2009 får jeg blank side hver gang jeg åpner Firefox. Hva må jeg gjøre for å få opp igjen alle fanene jeg hadde da jeg avsluttet sist? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Sliter med dette selv så må ha denne under "Mine innlegg" Lenke til kommentar
foenix Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Har funnet ut av det nå. Man må fjerne haken i "opprydding av personlige data i Firefox" i Innstillinger... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Har funnet ut av det nå. Man må fjerne haken i "opprydding av personlige data i Firefox" i Innstillinger... Hvor fant det? Lenke til kommentar
foenix Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Innstillinger i Norton security programmet. Dersom denne opsjonen er på, slettes faner, logg m.m hver gang man avslutter Firefox. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 ah jeg har ikke Norton jeg... :s Lenke til kommentar
foenix Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Da må du kanskje sjekke innstillingene på det sikkerhetsprogrammet du har på maskinen din eller innstillinger i verktøysmenyen på Firefox... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå