AlekXP Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hei Mitt spørsmål er, hvordan kan jeg unmute mikrofonen min i vista, slik at jeg kan høre meg selv når jeg snakker? Grunnen til at jeg vil ha mikrofonen unmutet er at jeg skal koble gitaren til PC'n. Jeg har googlet og testa ting frem og tebake, men får ikke fått til å høre meg selv. Og JA, lyden er slått på (Jeg har fått lyd fra gitaren inn på WindowsXP maskina mi, og da bare unmuta jeg mikrofonen) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Alle har en driver installert, til denne driveren skal det følge med et program? Sjekk i den Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Alle har en driver installert, til denne driveren skal det følge med et program? Sjekk i den Ja, jeg har nyeste driver. Det er ingen "unmute" knapp verken i 'Kontrollpanel -> Lyd' eller programmet som følger med driveren. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Har du sjekket lyd panelet til Windows Vista og satt på at du skal se på "recording" heter vel noe annet i den norske vista'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå