K N Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Hei! Kanskje tittelen var litt rar, men ihvertfall så sliter jeg en del med den nye 1.5TB disken min. Jeg plugget den inn, og var klar for å ENDELIG ha et annet sted enn på C-disken hvor jeg kan lagre mine filmer og min musikk. Jeg startet formateringen, og fikk at den ikke kunne formatere (brukte hurtigformatering). Deretter prøvde jeg vanlig formatering, og dette tok jo 7-8 timer. Når den var ferdig sier den at den ikke kan formatere. Dette irriterte meg grenseløst, så etter tips lagde jeg en partisjon. Denne var på 512Gb, som tilsvarer 500GB og da tenkte jeg at jeg skulle bruke resten av disken på partisjon nummer 2. Men dette nektet den meg, sier at den ikke klarer å formatere el. Jeg prøvde også 700Gb, men den ville ikke da heller, men syntes det var greit på 100Gb. Jeg lurer rett og slett på hva som gjør at jeg ikke kan bruke hele disken min? :/ Endret 16. mars 2009 av Floff Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 er oprativsystemet ditt up-to date? og hvor gammelt er hovedkortet/biosen din? Lenke til kommentar
K N Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Kjører Windows Vista Home Premium (x86) Kjøpte PCen i 2008. Hovedkort: Asus P5N-D Bios updated: 03/05/2008 Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 var jeg deg ville jeg tatt en kjapp søkerunde på om biosen og kontrolleren din støtter så store disker! Lenke til kommentar
K N Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Finenr ikke noe om at den ikke gjør det. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 du har sp1 og alle oppdateringer? Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 formater via cd da! enkelt å greit, vert eit fårsøk, men velg hurtigformatering siden du skal avbryte før auto copy av fiker til disken skjer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå