laaano Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hei, jeg er ute etter et spill for lan(hvertfall 2 spillere). Jeg har tenkt meg et spill alla Oblivion, der man styrer personen med tastaturet og styrer hva som skjer med mus og/eller hotkeys. Ikke noe slå, vente på tur, slå eller liknende. Heller ikke der du stryerer med musen ved å klikke på bakken så løper personen dit. Vil helst at det er relativt nytt og grei grafikk(er gameplayet bra er ikke grafikken viktig ) Er åpen for forslag post gjerne med en video av gameplayet eller hjemmesiden Takk Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Tror faktisk ikke det finnes noe rpg som du beskriver som ikke er gammelt, og som har co-op Men noen gode rpg som har "Lan" er neverwinter nights 2 og baldurs gate spilene, men de er ikke slik du beskriver du vil ha. Lenke til kommentar
nullet6 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hva med Mount & Blade? skal komme en expansion til det før sommeren en gang, som inneholder multiplayer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Diablo serien ? Men Diablo er jo pek og klikk er det ikke? Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Vet at i Sacred 2 kan du styre med wasd, men da snur du deg til siden med a og d, altså ikke sidesteps. Dermed kan det bli litt vrient, men du kan jo kombinere bruk av wasd og klikke med mus for å bevege deg. Det er ikke et typisk fps lignende spill som Oblivion, men mer som NWN. Lenke til kommentar
Fhtagn Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Finnes det ikke noen multiplayer mods til Oblivion altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå