solvik Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 1. Jeg tenkte jeg skulle bruke firewallen i windows 2003 server. Men hvordan skal jeg få til dele filer på den samtidig?? 2. Jeg er en aktiv bruker av Remote Desktop Connection. Men den som er på win2k3 server er litt forskjellig fra den på XP. Vist jeg logger på med samme brukernavn på remote og på selve pcen kommer er det nesten som 2 seperate desktops. Bare at di er likens, noen som vet hvordan man kan få det slik det er på winXP? Weee Lenke til kommentar
tore- Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Windows 2003 har ikke kommet ut. Du bruker warez. Lenke til kommentar
solvik Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Ja veit det. Windows server 2003 kommer ut i dag. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Windows 2003 har ikke kommet ut. Du bruker warez. Ikke nødvendigvis. Man kan laste ned en 180-dagers trial fra Microsoft... Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Ett lite tips: Er du stødig i Engelsk foreslår jeg at du tar en titt her I Windows NT4, 2000 & Server 2003 forumet tipper jeg du finner det ut ganske fort.. Utrolig bra forum for Windows brukere.. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Warez? Win2003 server har vært tilgjengelig ett par måneder, bare ikke i butikker.... OEM får tilgang på det noen måneder i forveien for å kunne tilpasse maskiner til det nye produktet og slippe de for salg... Jeg mins å huske at jeg så noe i begynnelsen av mars på komplett.no som var til salgs.... ferdig-server med Windows 2003 server.... Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 1. Jeg tenkte jeg skulle bruke firewallen i windows 2003 server. Men hvordan skal jeg få til dele filer på den samtidig?? 2. Jeg er en aktiv bruker av Remote Desktop Connection. Men den som er på win2k3 server er litt forskjellig fra den på XP. Vist jeg logger på med samme brukernavn på remote og på selve pcen kommer er det nesten som 2 seperate desktops. Bare at di er likens, noen som vet hvordan man kan få det slik det er på winXP? Weee Remote desktopen i Windows Server 2003 fungerer på same måte som Den i Windows 2000 Server.. (altså at du kan ha flere brukere samtidig logget inn remote på serveren. Lenke til kommentar
viggo Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Windows 2003 har ikke kommet ut. Du bruker warez. Rart at jeg bruker Windows server 2003 som er aktivert hos Microsoft da.... MSDN seff.. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Windows 2003 har ikke kommet ut. Du bruker warez. Usannsynlig saklig svar også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå