kleveng1 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 jeg har 2 forskjellige harddisker, men vil bare ha en harddisk med all lagringsplass fra begge harddiskene jeg har nå? hvordan får jeg til det? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Du kan prøve et program som heter Partitionmagic Lenke til kommentar
kleveng1 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Du kan prøve et program som heter Partitionmagic Partition magic funker ikke på vista Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 For å rette litt, du har én harddisk, men to/tre partisjoner. For å slå sammen disse må du først formatere partisjon D: og gjerne den på 9,77GB også, om mulig. Deretter velger du i Windows sin diskbehandling at du skal utvide partisjon C:. Anbfaler at du tar sikkerhetskopi av alle filer du vil beholde. Lenke til kommentar
kleveng1 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 For å rette litt, du har én harddisk, men to/tre partisjoner. For å slå sammen disse må du først formatere partisjon D: og gjerne den på 9,77GB også, om mulig. Deretter velger du i Windows sin diskbehandling at du skal utvide partisjon C:. Anbfaler at du tar sikkerhetskopi av alle filer du vil beholde. jeg har formatert D men får ikke formatert den andre 9 Gb partisjonen , og når jeg skal utvide får jeg ikke trykket på utvide fordi den er grå!! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ser at din harddisk nummer 2 er bygget for backup i tilfelle C: skulle kræsje så det er ikke anbefalt å slå de sammen! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 På volum D: velger du "shrink volume" og forhåpentligvis skal det være mulig å frigjøre all ledig plass på det. Deretter høyreklikker du på C: og velger "extend volume". Lenke til kommentar
kleveng1 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Ser at din harddisk nummer 2 er bygget for backup i tilfelle C: skulle kræsje så det er ikke anbefalt å slå de sammen! hvis du mener navnet på partisjonen så har jeg gjort det selv! Lenke til kommentar
kleveng1 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 På volum D: velger du "shrink volume" og forhåpentligvis skal det være mulig å frigjøre all ledig plass på det. Deretter høyreklikker du på C: og velger "extend volume". 1: det går bare ann å ''shrinke'' halve partisjonen 2: får ikke ''extend'' på C (SE BILDER)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå