13652884521967 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg lurte på hva som var best Avira AntiVir Free eller panda 2008? jeg har hatt panda en stund nå og er ganske skuffet. Noen venner av meg bruker Avira AntiVir og er veldig fornøyd med det... så jeg lurte på om noen andre hadde noen erfaringer med dette...? Lenke til kommentar
makila Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Avira har jeg bare positivt å si om. Raskt program som ikke bruker mye resurser. Har brukt AVG i noen år, men de siste utgavene har blitt veldig treige, så det var en positiv opplevelse å gå over til Avira. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Bruker Avira Premium betalingsversjon etter å ha brukt gratis versjonen en kort tid. Er godt fornøyd. Brukte AVG 7.5 før på den gamle maskinen, men versjon 8.0 lot seg ikke installere, flere ( mange ) som fikk dette problemet. Sjaltet da ut AVG 7.5 da oppdateringer uteble, og kjøpte ikke ny "versjon" av AVG antispyware som jeg hadde tidligere som selvstendig kjøpeprogram. Kjører nå Avira Premium og Malwarebytes, som har funket greit. Blir neppe å gå tilbake til AVG, før det skjer må mye gå galt med Avira. Endret 16. mars 2009 av ulfjoh01 Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 De fleste her på diskusjon.no sier at Avira Antivir free er nesten det beste du får, så jeg sluttet med panda for å bruke Avira. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå