disengage86 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hei hei.. Skal kjøpe meg Rock Band 2, og jeg vet at den nordiske releasen ikke er så langt unna, men jeg lurer på hva som er smartest å gjøre, siden spillet har vært ute i USA og Canada lenge, og dollaren er lavere osv. Hvilken side og erfaringer anbefaler dere til å bestille Rock Band 2 fra? Fint hvis dere hadde tatt med fortollingsavgifter og sånn i tillegg. Har jo selfølgelig sjekket ut videogamesplus.ca, men da må jeg vite hva det koster å fortolle og sende en så stor pakke osv. Takker for all hjelp folkens! Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Tollen blir 25% av varens pris uansett størrelse. Lenke til kommentar
disengage86 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Tollen blir 25% av varens pris uansett størrelse. Dette fra videogamesplus.ca? Noen erfaringer derfra? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 videogamesplus.ca er sjefs.. Toll er jo samme prosentsats uansett hvilket land du importerer fra, selve frakten regner de jo ut for deg på videogamesplus.ca.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå