nefarian Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hei, blir forbanna når jeg leser http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=561040 Hvordan er det mulig å gi mac book terningkast 5?? De burde i det minste oppgi at de blir sponset av apple? Det er en PC som koster 22-23 tusen kroner. Man finner LETT en pc til 16-17 med OVERLEGEN ytelse, skjerm og what so ever. GRRR BOIKOTT VG! Lenke til kommentar
Jakma Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Alt som glittrer er ikke gull. Kanskje dem ble blendet av design og brukervennlighet(?), og glemte ytelse, pris osv. Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 MAC og Lenevo er mye dyrere en de vanlige produsentene, men er merkelig nok fortsatt populære. Jeg skjønner helt ikke hvorfor heller (kanskje er det design eller byggekvaliteten - but still). Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Markedsføring og mote er store stikkord i Mac-ens suksess Lenke til kommentar
nefarian Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 MAC og Lenevo er mye dyrere en de vanlige produsentene, men er merkelig nok fortsatt populære. Jeg skjønner helt ikke hvorfor heller (kanskje er det design eller byggekvaliteten - but still). Om jeg hadde noen gang kjøpt meg en mac, eller, om jeg hadde fått en mac, kanskje fått betalt for å bruke den, så hadde jeg fortsatt installert windows. Windows er og blir kongen av brukervenlighet! Kvaliteten på macs eller også helt piss. Virker som en billig formet plastklump. Føler meg billig bare ved å ta på en. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Svaret er enkelt; OS X, byggekvaliteten og alle de små tingene som gjør den til en herlighet å jobbe med. Er forresten Mac-/PCworld som testet laptopen. Lenke til kommentar
sampaka Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Synd om sånne fanboi-utbrudd skal få grobunn her inne. Kommentarfeltet i IT-avisen anbefales for folk som ser ting i svart-hvitt. Det jeg liker med diskusjon ene her inne er at de er relativt saklige. Lenke til kommentar
aragonjcw Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 For det første er det en Macbook pro og ikke en macbook som er testet. For det andre: Nevn en maskin med tilsvarende byggkvalitet/størrelse. Macbook pro er 2,4 cm tykk. ASUS omtaler sin 3,6' tykke maskin for "ultraslim". Trenger jeg si mer? Ytelse er mer enn de tallene som oppgis i Elkjøp-reklamen. I tillegg kommer nytelses-faktoren, og der scorer de fleste billig-plast-maskinene lavt. Gleder meg til Dells nye designmaskin kommer. Håper den holder samme høye byggkvalitet som Macbooken. T.O: jeg er ikke fan av OSX, jeg er bare fan av å bruke litt ekstra penger på kvalitet og utseende, noe ingen produsenter av windowsmaskiner synes å ville prioritere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå