Gå til innhold

Hva feiler det VG? Hvordan kan de gi mac book 5 av 6?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MAC og Lenevo er mye dyrere en de vanlige produsentene, men er merkelig nok fortsatt populære. Jeg skjønner helt ikke hvorfor heller (kanskje er det design eller byggekvaliteten - but still).

Om jeg hadde noen gang kjøpt meg en mac, eller, om jeg hadde fått en mac, kanskje fått betalt for å bruke den, så hadde jeg fortsatt installert windows. Windows er og blir kongen av brukervenlighet! Kvaliteten på macs eller også helt piss. Virker som en billig formet plastklump. Føler meg billig bare ved å ta på en.

Lenke til kommentar

For det første er det en Macbook pro og ikke en macbook som er testet.

For det andre: Nevn en maskin med tilsvarende byggkvalitet/størrelse.

Macbook pro er 2,4 cm tykk. ASUS omtaler sin 3,6' tykke maskin for "ultraslim". Trenger jeg si mer?

Ytelse er mer enn de tallene som oppgis i Elkjøp-reklamen. I tillegg kommer nytelses-faktoren, og der scorer de fleste billig-plast-maskinene lavt.

Gleder meg til Dells nye designmaskin kommer. Håper den holder samme høye byggkvalitet som Macbooken.

T.O: jeg er ikke fan av OSX, jeg er bare fan av å bruke litt ekstra penger på kvalitet og utseende, noe ingen produsenter av windowsmaskiner synes å ville prioritere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...