Gå til innhold

boardshop, mye kostnader?

Virke

Anbefalte innlegg

Okei, jeg kikker på denne buksa her: http://www.boardshop.no/sider/produkt.asp?id=22776

Jeg lurer på om det er noe store fraktkostnader osv. Hvor mye vil det ca. ende opp med med alle kostnader? Buksa koster 900 ,- og jeg bor i Larvik (Vestfold) om det spiller noen stor rolle...

Også lurer jeg på om buksa er godt polstra? For jeg vil ikke ha en en varm bukse, så tynn som mulig omtrent. Har en ganske varm en fra før.

Og for de som lurer på om jeg er fattig elns. så har jeg ikke akkurat flust med penger for øyeblikket...

EDIT: Da er buksa bestilt, og jeg håper den svarer til forventningene.

Endret av KeeX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, den buksa ser ut som sånn høvelig samme type som Volcom buksa mi som jeg kjøpte på Boardshop for ikke lenge siden, bortsett fra at min har større vannmotsand, noe som kanskje tilsier at denne buksa er hakket tjukkere i fôret istedenfor vannmotsand.

Min er iallefall ikke tjukk eller varm men har god vannmotsand (8,000mm) og er vindtett som fy.

Er litt usikker på frakta, siden jeg bor i Nord Norge, men jeg har aldri betalt mer enn 150kr derifra.. Få med deg en venn slik at dere bestiller for over 2000, da er det nok gratis :) Begge disse spørsmålene kan helt sikkert besvares bedre av Boardshop selv, så send heller dem en mail :)

Fet bukse var det iallefall, og noenlunde hyggelig pris, kjør på!

Endret av iPlex
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...