Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg vurderer og være utro :/


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

ikke slå opp med dama. her har du en fresh mulighet til å få ordnet deg et ordentlig koselig settup med to babes samtidig.

men husk at hele greia innebærer en viss risiko, så sørg for at du tar alle forhåndsregler, så slipper du å gjøre noen bommerter som får deg avslørt. og for all del ikke ha dårlig samvittighet.

 

god fornøyelse ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Masse svar fra gutter i 15alder her ser jeg. Kos^^

 

Vis du mener at sex med vennina di er verdt å ødlegge ditt flere års forhold så kjør på.

Om du bare vil ha sex med henne en gang,og fremdeles være sammen med kjæresten din så blir det verre.

 

Er ikke normalt å kun ha en sexpartner hele livet.(uff,nå høres jeg ut som brutal_mann)

 

 

(skremmende at ingen har sagt: ''Har du lyst, har du lov'' enda)

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Det er uetisk for det første. Og for det andre ser jeg ikke poenget med å ødelegge et forhold på den måten uansett. Etter de to siste svarene her, så begynner jeg å lure på om signaturen til svar #61 er sann.

 

Hvis alt klaffer med familien din, TS, så ser jeg ikke hvorfor du vil ta sjansen på å ødelegge det. Du sier hun er perfekt, men er hun virkelig perfekt hvis du går og sikler etter venninnen din? Tenk litt over din nåværende status, deretter tar du et oppgjør med deg selv om hva du burde gjøre. Vil du prøve venninnen din, så bryt med din nåværende kjæreste. Hvis ikke burde du glemme venninnen og konsentrere deg 100% på damen din.

Lenke til kommentar

Altså...Siden dere begge er ganske interessert i hverandre så kan dette gå for seg stille og rolig ved at dere møtes et random sted, MEN! tenk hvis dama di hadde gjort noe sånt mot deg, ville vært sinnsykt dritt ikkesant? følt deg sikkert passe dum, brukt og tilsidesatt (sett at hun finner det ut) ?

 

Det som er tingen er at du er i et forhold, og i forhold så har man EN partner, med mindre er avtalt på forhånd eller at dere blir enige om noe annet over tid. IsaachErlic mener at du skal gjøre dette fordi samfunnet bare er noe som sier deg imot. Samfunnet sier mye rart som man kan bryte løs fra, men det å definere et forhold er samfunnet klar på. Det er et følelsesmessig bånd mellom to personer, noe som resulterer i at du da har EN partner. Hvis du vil ha flere så skulle du ha satset på fuckbuddy's/åpne forhold og ikke det å skaffe seg barn+++.

 

Du har gjort ditt valg, du har det som plommen i egget, men denne sinnsykt digge dama vil ha deg og du vil ha henne. Nå, damer klarer seg men en partner, hvis han tilfredsstiller henne godt nok, så hun er ikke helt i 100 ang. typen sin. Vi menn derimot, vi kan ha det sinnsykt godt, men så se en annledning til å få det lille ekstra som vi egentlig ikke trenger, men vil ha, og gå for det. Selvkontroll er et aldri så lite stikkord her...

 

Tenk også på hvordan det kommer til å påvirke deg i ettertid. Er du sterk nok til å bare ignorere det du har gjort og se tilbake på det som et tilfelle som bare var litt morro, eller føler du at du har vært illojal mot dama di og ender opp med å fortelle det til henne?

 

Så det du kan gjøre:

-Knull venninna di, lev med konsekvensene (vit at du kan det før du gjør det, du bryter også et løfte til dama di og må evt. lyve til henne)

-Foreslå pause for dama di (hva du gjør etter dette er innlysende, men siden dere ikke har problemer så kan dama di lukte lunta ganske lett her)

-Foreslå åpent forhold (hvis hun ikke er åpent for dette kan forholdet deres gå rett i dass, du er fri til å knulle venninna di, men vil hun ha noe mer enn bare en gang med spenning?)

-Foreslå trekant! få først med dama di, deretter venninna (på denne måten vil du ikke bli fristet til å gjøre trekant med venninna di uten dama di :p hardt å motstå...)

-Drit i alt sammen, vær med dama di og ha ditt på det tørre at hvis hun noen gang var utro, så var hvertfall ikke du det (men hvis begge parter har vært utro i et forhold så kan det på en merkelig måte fungere som en grunn til å holde sammen :p )

 

Edit: du kan også foreslå at dere begge finner en partner dere har det morsomt med 1 gang for å få en "utblåsning"? Kanskje dere kan bruke den metoden denne ene gangen, og kanskje flere (kanskje et annet vennepar? venninna di sin type til dama di? vinn vinn? :p )

Endret av Emblazer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...