Gå til innhold

Hva er mest inn nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
uansett... på skolen min virker det som om det som er mest inn nå er masse farger, også sånne smykker som er selv lagd vettu .. kommer ikke på hva det het. Sånn med perler og sånt. :tease:

også DC, WESC og alt det sosse styret ... strikker på buksa slutta de fleste (alle?) med for en stund siden, for det gikk endelig opp for dem at det så helt forjævlig ut. :thumbup:

 

:p

 

Tror forresten de smykkene du tenker på heter macramé (eller noe lignende)... Er/var en del av det på skolen min også :)

Lenke til kommentar
Bandanaen kan jeg være enig i. :)

 

Håret mitt har jeg aldri likt, noen ganger vurdert å skinne meg eller ta det _helt_ kort .. men vet ikke.

Hater håret mitt. :new_woot:

 

hmm .. smykket? Det er et vanlig sølvsmykke jo :ohmy:

 

Smykket er harry. Det minner meg om bolere og rånere.

Problemet jeg har med håret er fargen og hvordan du styler det. Hvis du ikke liker håret ditt kan du ta en tur til frisøren og spørre hvilken frisyre som passer deg :) Min frisør får gjøre som hun vil. Forrige gang ble jeg klipt som Christian Bale/Bruce Wayne og andre ganger har jeg endt opp med rufeste hår. Bare prøv ut nye ting til du finner noe du liker.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
problemet er fargen på håret, eller blekinga/stripinga ? :)

 

Har spurt frisøren mange ganger, får altid det samme svaret, at jeg kal ha kort hår, men det synes jeg er så kjedelig, kan legge inn et bilde senere hvis det er nødvendig.

 

Det var bleikinga jeg sikter til. Du kan prøve kortere hår og hvis det ikke funker for deg er det ikke værre enn at du lar det vokse ut. Det gir det iallefall muligheten til å prøve forskjellige styling metoder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...