Moul Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 http://www.team3s.com/~egross/Temp/honda-ad-300k.swf Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Den er bare helt utrolig, og alt er tatt i en 'take' uten noe juks - og hele greia består jo kun av deler fra en bil! :o Her er en link til: http://home.attbi.com/~bernhard36/honda-ad.html Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Den er bare helt utrolig, og alt er tatt i en 'take' uten noe juks - og hele greia består jo kun av deler fra en bil! :o Her er en link til: http://home.attbi.com/~bernhard36/honda-ad.html og hvordan vet du det... hjulet øker farten i motbakke....... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jepp.. virka litt rart d ja.. Samt potta ruller utrolig mye til å være så oval.. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Ligger vekter inni hjulene slik at de ruller oppover Potta er fylt med noe tungt slik at den har vanskelig for å stoppe.. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 og hvordan vet du det - hjulet øker farten i motbakke....... Det er fordi det er satt vekter inne i en del av dekket. Dekket står så sannsynligvis på balansepunktet (med den ekstra vekten 'øverst') helt til det blir truffet fra venstre og vil dermed kunne rulle en del mot høyre i motbakken. Les linkene i forbindelse med klippet så står det beskrevet. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 og hvordan vet du det - hjulet øker farten i motbakke....... Det er fordi det er satt vekter inne i en del av dekket. Dekket står så sannsynligvis på balansepunktet (med den ekstra vekten 'øverst') helt til det blir truffet fra venstre og vil dermed kunne rulle en del mot høyre i motbakken. Les linkene i forbindelse med klippet så står det beskrevet. les 2-3 postrer over .. der står NØYAKTIG det samme ... Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 les 2-3 postrer over .. der står NØYAKTIG det samme ... Jepp, og når du quoter hele innlegget står det nok en gang - smart. Hvis du ser på tidene de er postet så skjønner du sikkert at jeg begynte å svare, ble opptatt med no småtteri på jobb og deretter skrev resten av svaret før jeg postet, dermed kom det andre innlegget i mellomtiden. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Må si jeg er mektig imponert. Må være sykt vanskelig å sette opp hele den dritten...det kreves jo en del nøyaktiget. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 That’ll be the day... stole på ett reklameutsagn... takk Lenke til kommentar
[Jante] Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 606 takes tok det.. Må ha vært kjedelig å sette alt opp igjen etter en miss.. Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 fantastisk... feitaste dominoeffekten eg har sett... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Den var ganske treg å laste med ISDN. Fra den siste siden postet. Tok sikkert 15min. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Den var ganske treg å laste med ISDN. Fra den siste siden postet. Tok sikkert 15min. Samma her, men det var verdt det Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Okei, er det noen som har linker til lignende filmer? Husker at jeg så flere slike prosjekter som liten, men jeg aner ikke hvor de er å få tak i lenger.. Hadde vært veldig ålreit om noen tilfeldigvis visste noe om dette. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hei Cyber_Tore! Synest Honda har fått laget ein fin reklame film her.Men,om dette får meg til å kjøpe ein Honda trur eg ikkje.Ikkje med det første iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå