Gå til innhold

Generell studiekompetanse (GENS) og: R1/(S1+S2) vs. 3MZ?

Buxa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden du ikke en gang gidder å sjekka samordnaopptak.no, så kan jeg informere deg at S1 = 2MZ og S2 = 3MZ.

Og nei 3mz tilsvarer ikke R1, men R1 tilsvarer 2mx.

Var ikke meninga og provosere deg på noen måte, selv om jeg faktisk har vært innom SO. Du har all rett til og gi meg attitude. Beklager så mye for bryet

Lenke til kommentar
Siden du ikke en gang gidder å sjekka samordnaopptak.no, så kan jeg informere deg at S1 = 2MZ og S2 = 3MZ.

Var ikke meninga og provosere deg på noen måte, selv om jeg faktisk har vært innom SO. Du har all rett til og gi meg attitude. Beklager så mye for bryet

Neida, absolutt ikke provosert, hadde jeg vært provosert hadde jeg ikke hjulpet. ;) Poenget er bare at det står veldig greit samordnaopptak.no, som det virker at folk ikke er klar over.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar

Neida, absolutt ikke provosert, hadde jeg vært provosert hadde jeg ikke hjulpet. ;) Poenget er bare at det står veldig greit samordnaopptak.no, som det virker at folk ikke er klar over.

Lykke til videre.

Var innom der for et par uker siden og fant noe om det, men fant det ikke igjen i dagens paniske timer. Uansett, takk for hjelpa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...