Robinvi Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Hei. Jeg skal utvide spillelisten min og er på utkikk etter herlig, rolig og avslappende musikk stort sett i de fleste sjangere. Som referanse kan jeg nevne Jan Garbarek & The Hilliard Ensemble - Parce Mihi Domine , Lion King - This Land og som jeg synest er avsolutt herlige sanger/arister. Er det noen som har gode forslag til musikk som er slik som dette? Det trenger ikke å være så veldig likt, så lenge du mener det er passer til min beskrivelse. Legg gjerne inn en link til sangen/artisten om du vil. Takker for all svar og tips! Endret 16. mars 2009 av Robinvi Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 veldig mye avslappende og pent her: http://thatspunk.linustorvaldsfacts.com/#category8 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 - .- - - - - Project Divinity. (Gratis nedlasting.) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 The verve Damien Rice Travis Wallis Bird yann Tiersen Imogen Heap Nina Simone Scala Sigur Ros Portishead Jason Mraz Noen artister jeg har i chill lista mi Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Eddie Vedder - Society Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Dead Can Dance July Skies Auburn Lull Gregor Samsa Lights Out Asia The Abbasi Brothers Destroyalldreamers Hammock Peter Broderick Summer McKane Eluvium Kettel Beef Terminal Det meste er instrumental though EDIT: Besøk denne siden. Bra source til chill musikk Endret 16. mars 2009 av SirUstinov Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Takker for all svar og tips! Anbefaler trådstarter tråden(e): Tips til deilig avslappende musikk?I så måte. Ikke glem å bruke søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Stenges med henvisning til robertehs innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg