Pepsi Skrevet 24. april 2003 Rapporter Del Skrevet 24. april 2003 Noe av det som gjør meg mest skeptisk til å gå over til Mac er prog.varen. Den er for det første utrolig dyr og i tillegg vanskelig å få tak i. Har du en PC er det alltid noen venner som kan du kan utveksle software med. Det er vel ikke helt lovlig å kopiere program , men er det noen som vet hvor jeg billig kan få tak i office-pakken til Mac? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 24. april 2003 Rapporter Del Skrevet 24. april 2003 Du finner Office pakke til Mac her: http://porting.openoffice.org/mac/index.html Hvis det er Microsoft sin office pakke du mener, finner du den her: http://www.microsoft.com/mac/officex/default.asp Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 25. april 2003 Rapporter Del Skrevet 25. april 2003 Noe av det som gjør meg mest skeptisk til å gå over til Mac er prog.varen.Den er for det første utrolig dyr og i tillegg vanskelig å få tak i. Har du en PC er det alltid noen venner som kan du kan utveksle software med. Det er vel ikke helt lovlig å kopiere program , men er det noen som vet hvor jeg billig kan få tak i office-pakken til Mac? Om du er student koster den ikke mer enn ca. 1500. Om du kjøper ny mac er det kampanje så du kan få den for 1900 på applestore selv om du ikke er student. Ellers så kan du laste ned en 30 dagers trial på www.microsoft.com/mac Eller så kan du stjele den i en butikk (gratis) eller på nett (DC) og gratis, men da blir du kriminell! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 25. april 2003 Rapporter Del Skrevet 25. april 2003 Sun Openoffice skulle muligens komme til Mac. Tror betaversjonen er ute... Ellers finnes det jo Appleworks som følger med alle nye macer nå for tiden. Det er 100% kompatibelt med Office. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå