Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

3. grads kjærlighets sorg

Gjest pologenser

Anbefalte innlegg

Gjest pologenser

Jeg er en 18 år gammel gutt, som er litt forvirret. Jeg har lenge sett på en jente, og for et år siden ca. tok jeg kontakt me henne og begynte å snakke me henne. Hun og venninden begynte å være mye sammen me meg og vennene mine, og de ble fort en del av "gjengen" vår. Venninen ble faktisk kjæreste med bestevennen min kort tid etter. Men jeg fikk aldri til noe me henne, og når vi hadde vert venner i noen måner, begynte hun å snakke med en på nettby og etter en ukes tid var de kjærester. Jeg vet at jeg bare burde gi henne opp, men klarer det ikke. Hva skal jeg gjøre?

Seriøse innlegg, vær så snill!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her har du nok desverre blitt godt plassert i vennesonen, og der kan det se ut som at du kommer til å bli en stund.

Har hun gitt deg noen tegn på interesse utenom vennskap?

Hvis ikke, så er det beste du kan gjøre å se opp og frem og komme deg videre i livet. Det kan virke som noe helt håpløst akkurat nå, og at dette er den eneste jenta for deg. Men tro meg, selv om det høres veldig klisje ut: Det finnes MANGE flere fisker der ute!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest pologenser

Hun har aldri gitt noen helt klare tegn bortsett fra ett. Jeg bodde borte en stund, og da ble hun fornærmet og ville jeg skulle komme hjem hver uke. Det skal også sies at etter at hun fikk type, har hun mer og mer ungått meg, sluttet å le av vitsene mine og er gjerrig på klemmer. hun har nå flyttet bort for å gå på skole men kommer hjem til sommeren.

Takk for svar btw. Har vert på skole tur, så har ikke fått svart før nå.

Lenke til kommentar
Hun har aldri gitt noen helt klare tegn bortsett fra ett. Jeg bodde borte en stund, og da ble hun fornærmet og ville jeg skulle komme hjem hver uke. Det skal også sies at etter at hun fikk type, har hun mer og mer ungått meg, sluttet å le av vitsene mine og er gjerrig på klemmer. hun har nå flyttet bort for å gå på skole men kommer hjem til sommeren.

Takk for svar btw. Har vert på skole tur, så har ikke fått svart før nå.

Hun kan ha vært interresert en gang ser det ut som, men jeg tviler på at hun er det nå lengre. Du er nokk godt plassert i vennesonen ja, så det må du fikse på. En krangel kan kanskje fikse på dette problemet at dere er venner? Ikke gi opp håpet i værtfall, mennesker er stort sett styrt av følelser, og disse er overraskende lette å manipulere. Husk at kjærlighet ikke ville vært værd å streves for om det var enkelt :)

Lenke til kommentar
Gjest pologenser

Lær meg, vær så snill. Jeg har ikke den fjerneste anelse om hva jeg skal gjøre. Og vil egentlig ikke krangle med henne, da blir det bare bråk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...