abene Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 En oppdatert versjon av Google Earth er nå klar med mer detaljer av planeten Mars. Les mer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Spennende! Men...er du sikker på det der er Mars? Ligner mer på Uranus....haha, sorry kunne ikke dy meg! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Dårlig oppløsning. Ble skuffet. Lenke til kommentar
emva Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Lei av den påpakkede updateren: GoogleEarth-Win-Plus-5.0.11337.1968.exe Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg måtte se etter om det var kommet en ny versjon, men det hadde det ikke. Jeg lastet denne versjonen for en måned siden. Fint om dere er litt rausere med versjonsopplysninger, og ikke bare skriver 5.0 - siden de kaller denne en beta. Ellers er jeg enig med emva - vi har nok updatere nå ! Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Har aldri prøvd Google Earth på Mars, men er ikke det litt tungvindt da? man kan jo ikke slrive inn adresser som Gårdalen 14c liksom... er det noen definerte områder på Mars, annet enn nord og sør? Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Har aldri prøvd Google Earth på Mars, men er ikke det litt tungvindt da? man kan jo ikke slrive inn adresser som Gårdalen 14c liksom... er det noen definerte områder på Mars, annet enn nord og sør? Det er navngitte kratere, kløfter og andre markante formasjoner der, ja, men hvorvidt Google Earth har disse tilgjengelig som søk, veit jeg ikke. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kunne de ikke heller fokusert på å oppdatere verdenskartet isteden? Store deler av Norge, med unntak av Oslo og muligens noen andre store byer, har helt ubrukelig oppløsning. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvorfor heter det ikke google mars? :!: Enig med Frexxia, hvorfor ikke fokusere på bedre oppløsning på visse steder? De stedene det er dårlig går det jo knapt an å se noe. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 De kunne lansert en egen "Google Universe". "Space" blir for begrensende som navn. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Har aldri prøvd Google Earth på Mars, men er ikke det litt tungvindt da? man kan jo ikke slrive inn adresser som Gårdalen 14c liksom... er det noen definerte områder på Mars, annet enn nord og sør? Dersom det finnes nord og sør vil jeg tro det finnes øst og vest også... Nei, vet du hva... Den der var dååårlig... Endret 16. mars 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå