klxm Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Etter å ha forandret meldingsinnstillingen på mobilen, fra "Tillat mottak av MMS i hjemmenettverk til "Tillat mottak av MMS JA" , poppet det opp over 40 bildemeldinger som ikke har komt igjennom før nå. Dette er meldinger helt fra desember 08. Meldingene viser avsender og tidspunkt. Problemet er at i meldingene står det "feil ved multimediemelding. Ukjent nettverksfeil". Når jeg åpner meldingen får jeg valget "Hente". Jeg trykker "Hent", og det dukker da opp de to tegnene (En konvolutt og en E) for mottak/sending av MMS, og under meldinger står der "mottar" , isteden for "MMS-varsling" slik der står på de mms`ene jeg ikke får åpnet. MEN, så skjer det ingenting. Meldingen inneholder fortsatt bare den feilmeldingen, og ikke den originale meldingen/bildet. Er det noen som vet om det er mulig å få hentet disse bildene på en eller annen måte? Det er rart det ikke funker siden jeg får valget "Hent" Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg tror meldingene ligger kun på vent i en viss periode, og tipper avsender må sende bildene på nytt dersom du skal ha dem. Lenke til kommentar
klxm Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Det høres nok fornuftig ut Jeg hadde bare et lite håp om at det kanskje var mulig å få åpnet de igjen. Men så er jo dette ingen krise heller, men verdt et forsøk iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå