Upsaker Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Endelig tilbake i bildekritikken igjen Var i Trondheim i helgen og fikk med meg en bra konsert på Trondheim Torg med P4s Vinterlyd. Fordi dette var pleasure, og ikke business opplevde jeg en konsert som publikum for en gangs skyld. Det resulterte i et bilde jeg syns fikk mye stemning. Gruppa blir på en måte litt borte, men det er ulempen med fastoptikk. Med 50 og 85 kom ikke samme stemninga frem Lenke til kommentar
Inc Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Du kunne jo albuet deg litt lengre frem og muiligens fått noe fete bilder forfra av gutta? Får liksom ikke helt stemingen, men ser jo at folk hygger seg så helt blåst var det ikke. 50 og 85mm krever litt finurlig tankevirksomhet under slike forhold skal man dænge igjennnom med noe stort. Tror jeg ville ha valgt.. eller ikke valgt å få med så mye men heller konsentret meg om mindre områder og detaljer. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har flere kule nærbilder, men jeg har prøvd å tenke mer presse. Avisredaksjonene har sett nærbilder av gutta før og mange ønsker et bilde som forteller mer hvordan det var. Uansett skjønner jeg tankegangen din og skal prøve å presentere et par andre senere Takktakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå