abene Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Conficker.C skal ifølge sikkerhetseksperter aktiveres 1. april. Les mer Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ring meg når det kommer seg forbi en enkel NAT Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Blir en morsom 1. april: "Virus funnet på din maskin!" Ser for meg folk som ikke kommer til å tro på det Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 StudioARE: Er vel det Conficker-folka håper Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 careface på den Kjører Linux Mint Lenke til kommentar
Nothingtown Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ganske innlysende hva den skal gjøre. Slette Windows og legge inn en "April fool's!"-melding når man prøver å starte PC-en. Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 er det ikke lett og tracke skriverne? Den oppdaterer seg jo via internett. Og med en annen pc på samme trådløse nettverk kan man vel bruke et programsom overvåker alle nettsidene og IP greier som blir besøkt? Så kan man tracke IP adressa og/eller finne ut hvem som har kjøpt nettsiden den oppdaterer seg ifra? Man kan jo bruke Cain and Able, Wireshark, eller Linkferret monitor til og finne ut alt? Går neppe men... bare noe jeg kom på her om dagen, virker neppe MEN.... Alle vil tro det er aprilsnarr, og la ormen herje -GENIALT! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Fakke makerene av den siste tidens mest hissige virus med Cain'n'Able? Script-kiddie much? Domenene er garantert kjøpt med falsk/stjålet identitet. Endret 16. mars 2009 av Tordenflesk Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 HW.no har forbudt meg å kritisere Microsoft-sponsoren deres på noen som helst måte. Jeg henviser derfor bare til anerkjente Security Now når det gjelder hvordan de har håndtert denne saken: http://twit.tv/sn187 Lenke til kommentar
snurre86 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Bra forretningside disse sikkerhetsselskapene har fått fingrene i her. Så med den ene hånda og høste med den andre. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kanskje man burde lese igjennom artikkelen en gang ekstra før man publiserer neste gang. Det som rolig skjer på denne datoen I Norge har blant annet politiet blitt hardt rammer av ormen. Slurvearbeid Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 100% sikker på at han som skrev Conficker fryder seg over hvordan verden gjør et styr av dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå