ted_at Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Sånn ser den ut: Skjerm: 17" Hitachi LCD CML174SXWB Hovedkort: Gigabyte 8INXP Harddisk: Western Digital Raptor 36,7GB SATA Minne: 1024 DDR TwinMos CL2.5 ECC/REG (to 512 brikker) CPU: Intel P4 2,53 GHz Men jeg mangler fortsatt kabinett, skjermkort, lydkort og CD-ROM. Har et budskjett på ca. 6000 kr og trenger litt hjelp til valg av komponenter. Tenkte å kjøpe vannkjølings også, men det kommer etter at komponentene ovenfor er kjøpt. Takker for svar! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Bytt ut minnet med f.eks Twinmos PC3200 med Winbond. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 hvis du skal ha vannkjøling regner jeg med du skal overklokke.. kanskje gå for abit BH7? vel bare et forslag Lenke til kommentar
ted_at Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Bytt ut minnet med f.eks Twinmos PC3200 med Winbond. Det kunne jeg ha gjort. Men jeg synes det er bra med minne som har ECC, har hørt at det gjør systemet mer stabilt. Hva er Winbond? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Minnet blir faktisk litt tregere med ECC, og det utgjør ikke store forskjellen på stabilitet. Winbond er de som produserer brikkene som sitter på minnemodulen, og er kjent for kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå