Gå til innhold

Hvilke mobiler har du hatt?

Anbefalte innlegg

Kom med en liten smørbrødliste over de forskjellige mobilene du har hatt.

Gjerne hva du synes om disse også.

Startet jeg. Denne listen er langt fra komplett, da jeg ikke har sjans og huske alle.

Starter med den jeg har nå, og gå bakover i tid.

-iPhone 3G 8GB

-Sony Ericsson Xperia X1 (god telefon, men var litt for dyr i fårhold til hva du fikk)

-Sony Ericsson w595 (god rask telefon, noen sykdommer)

-Sony Ericsson c905 (god telefon, litt stor, dårlig batteri, og dårlige knapper)

-Samsung u900 Soul (trege menyer, men kul å se på. OK kamera)

-Nokia 5310 Express Music (sinnsykt god og rask telefon, men høtaler døde etter en uke)

-iPhone 1G 16GB (sinnsykt rå telefon, skjeldent feil, nesten perfekt)

-Nokia N95 8GB (god telefon, litt stor og tung, slakk skyvemekanisme)

-Nokia N95 (treg, dårlig batteri, men mye tøft innhold)

-HTC Tyten 2 (konge!)

-HTC Tyten (konge!)

-Qtek s720 (litt treg, klompete, med stabil)

-Nokia N80 (en god del sykdommer, men tøfft innhold)

-Nokia N70 (veldig god telefon, litt treg i tider, tålte mye)

-Nokia 6288 (genial telefon, litt slark i skyvemekanisme)

-Nokia 6280 (god telefon, men ikke like god som 6288)

-Sony Ericsson K800i (drit knapper, mye sw feil, men ok)

Det er det jeg kommer på i farten.

Garranterer ikke at rekkefølgen er rett.

Dette er ca 2 år bak i tid fra i dag.

Endret av MrNilsen1986
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt:

ca 1997 - Nokia 232 - NMT-telefon, men overraskende liten og slank. Mindre enn mange tilsvarende GSM-telefoner på den tiden.

232.jpg

1999 - Nokia 3210 - Mobilen jeg føler mer eller mindre "alle hadde". Grei og enkel mobil dette også

250px-Nokia_3210.jpg

2001 - Nokia 6210 - Veldig fornøyd med denne til den begynte å fuske. Slark i batterifestet samt dårlige kontaktpunkt gjorde at den til stadighet slo seg av. Tror likevel dette er den telefonen jeg har vært mest fornøyd med i forhold til teknologiske utviklingen.

Nokia_6210.jpg

2003 - Siemens m50 - Minste telefonen jeg har hatt. Lett og mye innhold i forhold til størrelse og pris, men føltes litt kjip mot slutten. Føltes litt fjortis ut for en noen og 20-åring. Første telefonen med kamera (dvs, man kunne koble på et kamera).

M55_Siemens_(ubt).jpeg

2005 - SE T610 - Også en telefon veldig mange har hatt. Helt grei telefon. Denne mistet samboeren i sjøen.

sony-ericsson-t610-combo.jpg

2005 - SE T630 - Svært lik som T610, mer eller mindre samme telefonen.

t630-0.gif

2007 - SE w810i - Den jeg har fortsatt. Har vært fornøyd med denne, men begynner å dra litt på årene, fuske på høyttaleren osv.

1200492300.jpg

Er egentlig på tide med en ny, men litt usikker på om jeg skal holde meg til "basic"-telefoner av den typen jeg har hatt eller noe litt mer avansert.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Dette er emner som har vært tatt opp flere ganger (søk etter disse), og det er egentlig bare rene telletråder og oppramsingstråder. Vi anbefaler folk å benytte de allerede eksisterende trådene, evt la slike tråder være.

Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...