MadsFN Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Hei, jeg har en Nokia 5310 (Expressmusic) som klarer å bare sende lyd til en plugg/høytaler. Dette er ufattelig irriterende, er det mulig å få dette reparert gratis? på garanti eller noe? Jeg kjøpte mobilen for ca. ett år siden hvis det har noe å si. Takker på forhånd Endret 16. mars 2009 av MadsFN Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg ville spurt et verksted Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Over nettet eller kjeder som Elkjøp og ligende? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Test med et annet headset for å se om det er telefonen eller headset som tuller. Nokia har bare 6 månders garanti på headset, så om det ikke er telefonen er det nok bare og kjøpe nytt. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Er telefonen, har prøvd dusinvis av høytalere, headset og plugger. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Update: Fikk en liten lilla stripe som går gjennom skjermen idag... Forbedrer sjangsen på å få ny på garanti? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nytt headset? Nei. Nytt display dersom det ikke er sprukket? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå