Gå til innhold

et godt skjermkort uten vifte?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg sitter og tråler nettet på leting etter et pci express 2.0 grafikkort, hvor jeg får kjørt f.eks Dawn of War 2 på, eller kanskje farcry type spill.

Dette er ikke enkelt har jeg forståelsen av. Problemet er at pc'en min står i stua, og den brukes til å se på film med, og litt surfing. Den hører du ikke, for å si det sånn ;)

Så jeg ønsker meg et kort uten vifte.

Specs på hardware jeg har fra før av står under teksten i denne meldingen.

Noen "gamer" er jeg ikke.. men noen ganger er det morro å fyre opp et rått 3D spill, slik som de nevnt ovenfor. Men da vil man ikke ha "lag" eller grafikk instillingene satt på LOW...det blir så nedtur :)

Leste en review om dette kortet: https://prisguiden.no/product.php?productId=97267

Er det skikkelig støysvakt? Kanskje jeg ikke trenger å kjøpe et kort uten vifte?

Tips?

Endret av Neonlight
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

man betaler bare ikke 1100 kr for et 3870 kort.

selv har jeg ikke hatt gode erfaringer med referansekjølere. og har enten kjøpt skjermkort med overklill kjølere eller kjøpt meg en kjøler i tillegg.

edit: den kjølern som er på det 3870 kortet kjølte jeg et radeon 9800 pro på en gang i tiden =)

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar

Hva med HIS sine kort?

https://prisguiden.no/vis_kategori....manufacturer_id[]=250

Jeg har hørt at flere av disse IceQ kortene er stillegående.

Noen som har en mening om de? Klarer noen av dem å dra feks Farcry?

Kan forøvrig si at antec fusion remote max kassa mi holder seg rundt 34 / 35 grader ved vanlig bruk. Dvs processoren viser 35 grader i bios. så det blir ikke akkurat varmt inni der.

Endret av Neonlight
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...