CFM Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Et bilde jeg tok på vei til et marked. Synes selv bildet ble litt stilig på grunn av lastebilen som er i fart og at han havna mellom de to bilene, men jeg skulle kanskje venta til han var vendt mot meg(?). Lenke til kommentar
Inc Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hadde den varebilen blitt skarp, kunne jeg tatt dette for ett reklame bilde ellerno Kanskje litt mer fartsfølelse fra bilene ville gjort susen? kjapp runde i PS Lenke til kommentar
CFM Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Noe slikt femseksempel? Eller mer? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Dette er et helt greit dokumenterende bilde. Men det er dessverre litt kjedelig. Det skjer ingenting, og du har (antageligvis?) bare skutt et bilde av en politimann som dirigerer trafikk. Gatefoto har sin misjon, men det er primært når det er noe vi kan fundere over og noe vi kan bite oss fast i. Det mangler dette bildet. Det jeg kanskje savner mest er at du kanskje kunne gått litt tettere, og brukt en enda lengre lukketid. Dersom motivet var politimann med lastebil som passerer, med utsnitt rundt overkroppen hans, da hadde jeg likt dette bildet mye bedre. Men, smaken er definitivt som baken. Ikke ta mine ord som dogmer, således er de heller ikke ment. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå