Horge Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Har planer om å kjøpe en minibærbar. Antatt bruk er primært surfing fra sofaen, men ser også for meg at den håpefulle kommer til å bruke den til sin lek med bokstaver. Ser at det er modeller med touchscreen, eller berøringsskjermer som sprakradet sikkert vil kalle det, på trappene, og kan ikke nekte for at det teknofile i meg kjenner dragningen mot en slik. Er det noen som har prøvd disse skjermene, og kan si noe om opplevelsen og nytten av touchscreen? Selv ser jeg for meg at det blir mye gimmick i starten, men at etter hypen har lagt seg, så er det mest barna som synes det er gøy med å tegne i paint rett på skjermen - hvilket for øvrig forsvarer prisen for min del. Hva gjelder pris, så er det aldri gøy å betale for mye, men pris i seg selv er ikke noe stort tema her. Noen som har forslag på hvilken modell man evt bør satse på? Har lett litt rundt på nettsjappene, uten å se at noen har fått inn modeller med touchscreen... Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 HP ligger langt fremme på touchscreen-satsingen med sin TX-serie, de får du ned i 12,1".. Har prøvd disse og de funker bra, men de støtter ikke multitouch.. Lenke til kommentar
Horge Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 HP ligger langt fremme på touchscreen-satsingen med sin TX-serie, de får du ned i 12,1".. Har prøvd disse og de funker bra, men de støtter ikke multitouch.. Ja, har myst litt på disse, og de ser unektelig tøffe ut. Eneste er at jeg tror de blir veldig overkill sett opp mot behovet. Jeg ser vel egentlig heller for meg noe på rundt 10", basert på atom eller tilsvarende cpu. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det er vel ikke kommet enda, så vidt jeg vet? Mulig det kommer i 2009, da Lenke til kommentar
Horge Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Det er vel ikke kommet enda, så vidt jeg vet? Mulig det kommer i 2009, da Ja, noen har spredd rykter om slikt: Asus Eee med touchskjerm Lenke til kommentar
cowai Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Dealextreme.com selger billige touchscreens til eeePC... Lenke til kommentar
Horge Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Åpenbart ikke så mange som har sett noe til minibærbare med touch ennå, men er det noen som har prøvd Asus' 15" med touch: EeeTop ET1602 & EeeTop ET1603? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå