nefarian Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Yo, er russ. Skjønner ikke helt greia, vi skal feste fordi vi er ferdige med 3 år, og har gått lengst på skolen, men ingen har fått seg en utdannelse.... Uansett, så skal vi ha russeslipp 15 april, men det sier meg ikke en dritt. Å så kul som jeg er så spør jeg ikke noen andre jeg kjenner, men jeg spør her istedet. Hva er russeslipp? Skal vi slippe småunger eller? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det er dagen du "endelig" får ta på deg russeutstyret i full offentlighet. Her "må" vi også gå i tog over brua og litt igjennom gatene. Og så er det litt festing på kvelden selvfølgelig. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Et skudd i mørket: Du skal la deg draperes i dine klær med sin særskilte studiebestemte farge. Så skal du døpes av en russepresident, deretter skal du drikke deg så snydens at du ikke husker noen ting ifra kvelden og ikke før flashbacks før du ser bilder av deg selv mens du pleier seksuell omgang med en trestubbe som du forvekslet med den til dels svært unge moren til en venn av deg som du har hatt fantasier om siden du fikk hår på snoppen og en barberhøvel av pappa. 1 Lenke til kommentar
nefarian Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Et skudd i mørket: Du skal la deg draperes i dine klær med sin særskilte studiebestemte farge. Så skal du døpes av en russepresident, deretter skal du drikke deg så snydens at du ikke husker noen ting ifra kvelden og ikke før flashbacks før du ser bilder av deg selv mens du pleier seksuell omgang med en trestubbe som du forvekslet med den til dels svært unge moren til en venn av deg som du har hatt fantasier om siden du fikk hår på snoppen og en barberhøvel av pappa. Det har nok forandret seg siden du var russ....... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 haha nei er nok noe i den dur som kommer til å skje Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Du er snart 18 og vet ikke hva russeslipp er ? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hvordan kan man være "Snart 18" i 3 året på VGS? Blir ikke det snart 19? Er jo selv 17 å går første året. Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Russeslipp midt i uka? Unødvendig. Vi har 18.april, og det er jo for å markere starten på russetida. Her har det pleid å foregå noenlunde som J@cob sier. Egentlig bare en unnskyldning for å feste enda mer. Meen, jeg tror det kan bli gøy, selv om jeg neppe gidder å bli spesielt full. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Hvordan kan man være "Snart 18" i 3 året på VGS? Blir ikke det snart 19? Er jo selv 17 å går første året. Kommer vel an på når på året man fyller, jeg ble 18 den høsten jeg begynte i tredje, og jeg har ikke hatt noen friår. Men det gjør vel ikke saken noe bedre om man er nesten 19 og ikke vet hva det er heller EDIT; var vel jeg som tenkte litt feil, alle bør vel helst ha fylt 18 når de er i andre semester av tredje år. Endret 20. mars 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Tror vel gjerne det. Men du har rett uansett. Burde jo ha fått med seg hva russen går i mars det året du skal være russ selv. Endret 20. mars 2009 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå