Arntfinn Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 for 10 måneder siden kjøpte jeg et kabinett av ITButikken. i dag fikk jeg mail fra dem om at det var 10 måneder siden jeg kjøpte det, og om 2 måneder gikk garantien ut! det kaller jeg service! + til ITButikken! Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 hurra for it butikken...ø? :razz: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Ja! det er en ypperlig service. det skulle igrunn bare mangle at det skulle gå ann å gjøre det på den måten! =) Lenke til kommentar
unwill Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Stilig, På tide å knekke kabinettet i to for å få en ny en da ? [ Denne Melding var redigert av: unwill på 2002-01-20 22:46 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 hehe.. spørst om det kalles "slitasje".. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 jepp itbutikken er topp og nå ahr de begynt med to års garanti på alle produkte Lenke til kommentar
staljin Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Hei, De er "SUPERT" intil du skal sende noe inn til reparasjon. Det er da de viser sin egentlige "JEG". Umulige å forhandle om noenting (bytting osv), VELDIG trege. Retursakene mine tok i mellom 6 og 8 uker. NEI; NEI; OG ATTER NEI til UTbutikken. Hilsen Staljin Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Det er i følge forbruker loven 5 års retturrett på pc utstyr... fordi det kategoriseres ikke som slitasjevare... Http://www.lovdata.no Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 De har ett par dyktige programmerere i sin stab. God oppfølging når du har noe i ordre som status, hvor langt har den kommet, lagt i posten, pakkesporing med en gang etter som en får nr på pakken raskt osv. Har i tillegg gode erfaringer anngående retur med de også. Raskere å bestille fra de enn å kjøpe no på Komplett. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Quote: On 2002-01-20 23:00, Danny skrev:jepp itbutikken er topp og nå ahr de begynt med to års garanti på alle produkte dette er ikke så mye å rope hurra for.. i følge kjøpsloven så har man 5 års reklasjonsrett på de fleste varer som er beregnet å vare lenger enn 5 år. de fleste produsenter har 2 års garanti på produktene sine. Lenke til kommentar
Preben_Bruun Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Quote: On 2002-01-21 10:41, Pion_ skrev:Det er i følge forbruker loven 5 års retturrett på pc utstyr... fordi det kategoriseres ikke som slitasjevare...Http://www.lovdata.no Det er fortsatt strid i høyesterett om det er to eller femårig reklamamsjonsrett på datautstyr. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Ja det må jeg si!!! Det var virkelig bra service... Selv handler jeg mest på PsData, men det spørs om ikek jeg skal brøve Itbutikken neste gang (hvis det er billigere da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå