Gå til innhold

Når politiet ikke har kapasitet..

Axl91

Anbefalte innlegg

På vei til å legge seg fikk Bjørn beskjed av kona si om at han hadde glemt å slukke lyset i garasjen som ligger i tilknytning til huset. Idet han åpnet bakdøren, la han merke til at det var noen i garasjen som forsynte seg av familiens eiendeler. Han lukket forsiktig døren og låste den, før han ringte politiet.

Av operasjonssentralen fikk han beskjed om å låse alle dører og forholde seg rolig, men at politiet dessverre ikke hadde noen ledige enheter på det tidspunkt. Bjørn endte samtalen, og tellet til 30 før han ringte på nytt med følgende melding "Hei, jeg ringte nettopp og fortalte at det var noen som stjal fra min garasje. Nå behøver dere ikke komme, for jeg har skutt dem!" og la så på.

Iløpet av kort tid var seks politibiler, ett helikopter, en brannbil og to ambulanser på stedet, og tyvene ble tatt på fersken. En av politimennene gikk bort til Bjørn og sa "Jeg synes du sa du hadde skutt dem...?". Bjørn svarte tilbake "...og jeg synes du sa dere ikke hadde ledige biler...?!"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Historien er oversatt fra en internetthistorie på engelsk som er omtrent like gammel som internett selv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...