Freedom1 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Nå er jeg særdeles vred på min fordømte laptop! Jeg skulle oppdatere noen nVidia-drivere på den, og fikk beskjed om å restarte pcen sånn at den kunne avinstallere mine gamle versjoner. So I did, og når jeg starter får jeg windows-logoen opp på skjermen, og deretter ingenting. Skjermen er på, og lyser, men den lyser bare svart. Jeg har et annet operativsystem installert på en annen partisjon, og når jeg starter opp på den får jeg ikke tilgang til dokumentene på ordinær-partisjonen min Help, pretty please with a cherry on top! //Blarcky Lenke til kommentar
Entim Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det er sikkert satt en oppløsning som ikke skjermen din klarer å vise, start i sikkermodus og sett en oppløsning som skjermen klarer. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Når jeg åpner ordinær-partisjonen fungerer ikke tastaturet og musa tror hovedkort-driveren min er fucket til grådig :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå