bjorn.e Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 God aften... Har mottatt en "CHIEFTEC PSU ATX 350W CE With 8cm Fans Only 230V Bulk (GPS-350FB-101A-BULK)". Og rent tilfeldig ble PSU testeren min koblet til og det viste at PSU ikkje leverer -5V, eg har prøvd en annen PSU og testeren indikerer her at -5V er ok - så eg stoler på testeren. Spørsmålet blir; bruker hovedkortet -5V? Får eg problemer med at dette mangler - eg har ikkje koblet PSU inn i PC enda, tilfeldighetene ville ha det til at eg brukte den til å teste noen 12V lys først, og PSU tester ble brukt for å "jump starte" PSU. Eg spør da eg helst vil slippe enda en slitsom retursak mot Amentio - de er sikkert nøyaktig like lei meg, som eg er av dei... Blir det ikkje problemer av manglende -5V så ser eg helst at eg slipper å tenke på saken Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Nei, -5V har falt bort fra nyere ATX-standarder, siden den ikke brukes lenger. Så alt er normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå