suuhoo Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Hei Jeg å dama ble i lag for litt over 3 måneder siden. For 3 dager siden dro hun til syden med klassen sin hvor de skal på treningsleir i 17 dager. Problemet mitt er at jeg bare etter disse 3 dagene savner henne så utrolig mye. Tenker ikke på andre ting enn ho. Har ikke fått sovet ordentlig de siste to nettene fordi jeg bare blir liggende å tenke. Funker rett og slett ikke ordentlig uten henne. Så det jeg lurer på er om noen av dere har forslag til hva jeg kan gjøre for å ikke tenke så mye på ho? Eller er det bare noe jeg må leve med, og som går over med tiden? Endret 16. mars 2009 av hondaxrl Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Holde deg i aktivitet slik at du ikke får tid til å tenke på dama. Endret 15. mars 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hei Jeg å dama ble i lag for litt over 3 måneder siden. For 3 dager siden dro hun til syden med klassen sin hvor de skal på treningsleir i 17 dager. Problemet mitt er at jeg bare etter disse 3 dagene savner henne så utrolig mye. Tenker ikke på andre ting enn ho. Har ikke fått sovet ordentlig de siste to nettene fordi jeg bare blir liggende å tenke. Funker rett og slett ikke ordentlig uten henne. Så det jeg lurer på er om noen av dere har forslag til hva jeg kan gjøre for å ikke tenke så mye på ho? Eller er det bare noe jeg må leve med, og som går over med tiden? Det går over etterhvert. Samme med forholdet. Nyt det mens det varer Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Eneste tipset man kan gi er som de andre skriver, holde deg i aktivitet. Gjør ting, og ikke la deg bli sittende inne og tenke på hvor mye du savner henne. Dra ut med kamerater, se filmer, les bøker, ta deg en joggetur.. Hva som helst for å holde deg i aktivitet. Og dess mer du gjør i løpet av dagen, dess mer sliten er du på kvelden, og vips får du sove skikkelig også. Lykke til! Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Treff andre jenter, beste måten å få hu ut av tankene på. ikke tenk på det med dårlig samvittighet ovenfor ex'en, og hvis det er et stort problem for deg så bli kjent med andre damer uten å sjekke dem opp... Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det går over etterhvert. Samme med forholdet. Nyt det mens det varer Verden skulle hatt flere slike hyggelige folk som deg. Nek. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Svært så personlige folk var her idag da. Ro dere ned. Lenke til kommentar
epicmeg Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det går over etterhvert. Samme med forholdet. Nyt det mens det varer Verden skulle hatt flere slike hyggelige folk som deg. Nek. den brutale mannen er negativ til alt og alle. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det går over etterhvert. Samme med forholdet. Nyt det mens det varer Verden skulle hatt flere slike hyggelige folk som deg. Nek. Om du ikke takler sannheten så bør du ikke stille spørsmål. Det går over etterhvert. Samme med forholdet. Nyt det mens det varer Verden skulle hatt flere slike hyggelige folk som deg. Nek. den brutale mannen er negativ til alt og alle. Feil. Jeg har da gitt en kar her håp. Og så vidt jeg vet så gikk det riktig så bra. Det er ikk min feil at det stort sett folk i allerede havarerte forhold som kommer her og stiller spørsmål. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 epicmeg: Spre litt glede, du trenger ikke å være like negativ til andre om han er det. Han gir de rådene han syns er de riktige så får du gjøre det samme. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Selv om ikke alle like brutal_mann så har han mange gode poenger. Still deg selv et spørsmål, hva gjorde du før dere ble sammen? Uansett hva du gjør så hjelper det lite å sitte i ro å sutre. Finn på noe skøy,bare gjør noe som krever litt konsentrasjon så har du noe annet å tenke på. Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Det går over etterhvert. Samme med forholdet. Nyt det mens det varer Verden skulle hatt flere slike hyggelige folk som deg. Nek. Om du ikke takler sannheten så bør du ikke stille spørsmål. Kan jeg spørre deg hvordan i huleste du har kommet frem til at dette er sannheten? Er jo ikke noe selvfølge at forholdet tar slutt. Tenk igjennom ting to ganger før du skriver. Just my 2 cents. Endret 16. mars 2009 av EvenL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå