Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Savner dama. Hva skal jeg gjøre for å ikke tenke så mye på ho?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg å dama ble i lag for litt over 3 måneder siden.

For 3 dager siden dro hun til syden med klassen sin hvor de skal på treningsleir i 17 dager.

Problemet mitt er at jeg bare etter disse 3 dagene savner henne så utrolig mye. Tenker ikke på andre ting enn ho. Har ikke fått sovet ordentlig de siste to nettene fordi jeg bare blir liggende å tenke. Funker rett og slett ikke ordentlig uten henne.

Så det jeg lurer på er om noen av dere har forslag til hva jeg kan gjøre for å ikke tenke så mye på ho? Eller er det bare noe jeg må leve med, og som går over med tiden?

Endret av hondaxrl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg å dama ble i lag for litt over 3 måneder siden.

For 3 dager siden dro hun til syden med klassen sin hvor de skal på treningsleir i 17 dager.

Problemet mitt er at jeg bare etter disse 3 dagene savner henne så utrolig mye. Tenker ikke på andre ting enn ho. Har ikke fått sovet ordentlig de siste to nettene fordi jeg bare blir liggende å tenke. Funker rett og slett ikke ordentlig uten henne.

Så det jeg lurer på er om noen av dere har forslag til hva jeg kan gjøre for å ikke tenke så mye på ho? Eller er det bare noe jeg må leve med, og som går over med tiden?

Det går over etterhvert. Samme med forholdet. Nyt det mens det varer :)

Lenke til kommentar

Eneste tipset man kan gi er som de andre skriver, holde deg i aktivitet.

Gjør ting, og ikke la deg bli sittende inne og tenke på hvor mye du savner henne. Dra ut med kamerater, se filmer, les bøker, ta deg en joggetur.. Hva som helst for å holde deg i aktivitet.

Og dess mer du gjør i løpet av dagen, dess mer sliten er du på kvelden, og vips får du sove skikkelig også. :)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Verden skulle hatt flere slike hyggelige folk som deg. Nek.

Om du ikke takler sannheten så bør du ikke stille spørsmål.

den brutale mannen er negativ til alt og alle.

Feil. Jeg har da gitt en kar her håp. Og så vidt jeg vet så gikk det riktig så bra. Det er ikk min feil at det stort sett folk i allerede havarerte forhold som kommer her og stiller spørsmål.

Lenke til kommentar

Selv om ikke alle like brutal_mann så har han mange gode poenger.

Still deg selv et spørsmål, hva gjorde du før dere ble sammen? Uansett hva du gjør så hjelper det lite å sitte i ro å sutre. Finn på noe skøy,bare gjør noe som krever litt konsentrasjon så har du noe annet å tenke på.

Lenke til kommentar

Om du ikke takler sannheten så bør du ikke stille spørsmål.

Kan jeg spørre deg hvordan i huleste du har kommet frem til at dette er sannheten?

Er jo ikke noe selvfølge at forholdet tar slutt. Tenk igjennom ting to ganger før du skriver.

Just my 2 cents.

Endret av EvenL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...