Mato Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) trenger et lite råd , har akkurat installert en frehs Kubuntu , 64 bit , brukte den grafiske installasjonen. partisjonerte opp disken manuelt slik /swap - 4gb / - 35gb /home - noe over 100gb det var vell alt inputten jeg gjorde som ikke var default , bortsett fra regionale settings . men systemet neketer og boote , det halter/stopper på load av Powernowd og det skjer ikke mere , jeg har funnet ut at dette programet brukes til justering av cpu clock . har en adm athlon 64X2 5000+ er det denne som ikke støttes av powernowd ? noen tips til og få systemet til og boote ? kan og legge med at live cd'en fra ubuntu henger på akkurat samme plassen . Endret 16. mars 2009 av Mato Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Boot i single user mode og disable powernowd? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Forøvrig er dette ganske tydelig en bug, og bør rapportes. https://bugs.launchpad.net/ubuntu/ Endret 16. mars 2009 av NorthWave Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg løste dette ved og Boote i recovery så jeg fikk opp komadolinjen og kjørte sudo apt-get remove powernowd bootet probmfritt etter det . nå er det bare og få det tråløse til og funke rett , jeg finner trådløse nett men ikke mitt eget ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå