Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

god runk? hjelp!

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Istaden for å sitje på handa di, kan du jo prøve å sitte på pølsa i ei halvtime og sjå korleis det kjennast å fappe etterpå.

:!:

Sinnsvak idé. Men er ikke det litt vanskelig, egentlig? :hmm:

Det kommer jo litt an på størrelsesforholdet da :hmm: Jeg har ikke noe problem med å sette meg på kuken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Istaden for å sitje på handa di, kan du jo prøve å sitte på pølsa i ei halvtime og sjå korleis det kjennast å fappe etterpå.

:!:

Sinnsvak idé. Men er ikke det litt vanskelig, egentlig? :hmm:

Det kommer jo litt an på størrelsesforholdet da :hmm: Jeg har ikke noe problem med å sette meg på kuken.

ikke jeg heller, men ikke alle har utstyret i orden :p

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Men hvordan gjør dere det, da? :dontgetit: Pakker den ned ved siden av ballene og under låret?

Jeg dytter ballene til siden og slenger pennisen ned under låret.... hvordan andre gjør det får de svare på selv:P

Lenke til kommentar
Gjest lausen

Okey... Prøvde et par stykker her, det var ikke noe serlig bedre og runke etter man har sittet på den i 30min, og ikke når du satt på hånda heller. Det synes nå jeg, noen andre forslag?

Lenke til kommentar
Gjest lausen
Okey... Prøvde et par stykker her, det var ikke noe serlig bedre og runke etter man har sittet på den i 30min, og ikke når du satt på hånda heller. Det synes nå jeg, noen andre forslag?

Wat.

Du sat på tissen din i 30 minuttar?

ca. 30min, ballene var det som gjorde vondt da, men prøvde, det er ikke og anbefale vis du ikke liker og torturere ballene dine! Flere forslag? trenger noen:P

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Hvorfor skal jeg søke hjelp?

Du sat på testiklane dine i ein halvtime?

Nei:p satt på pikken i ca en halvtime, men ballene ble jo klemt da:P

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Derfor mener de du bør søke hjelp... Og for sikkerhets skyld, ikke hør på Addan

PERSONANGREP.

Prøv Addans forslag og film det.

Jeg er ikke dum heller da!? en har dere noen tips? Driter i sæden om den kommer fort eller seint, vil bare ha en god runk? noen av dere som har en måte dere vil anbefale?

Lenke til kommentar

PERSONANGREP.

Jeg er ikke dum heller da!? en har dere noen tips? Driter i sæden om den kommer fort eller seint, vil bare ha en god runk? noen av dere som har en måte dere vil anbefale?

Hvis du spør meg, faller en hver gutt som sitter på penisen sin i en halvtime under kategorien dum :mellow:

Lenke til kommentar

PERSONANGREP.

Hvis du spør meg, faller en hver gutt som sitter på penisen sin i en halvtime under kategorien dum :mellow:

Jeg måtte jo forklare han at det ikke var lurt å skjære i pungen... Var redd han kunne gjort det

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...