Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

god runk? hjelp!

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Ikke kjøp deg det ;) Skjønner at folk ønsker seg det, men det er ærlig ikke verdt det.

Og du har prøvd fleshlight, eller?

Ja. Og jeg har prøvd vagina.

Okey, hvordan er det? Følelsen på en måte? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan hjalp svaret ditt til mitt innlegg? Leste du i det hele tatt førsteposten?

Beklager, jeg gjorde en kjempebommert. Jeg svarte i feil tråd :p

Jeg ber om unskyldning.

Edit:

For å svare på denne tråden:

Du trenger

1 stykk oppvaskhanske av gummi

1 Håndkle (liten størrelse)

Litt olje eller glidemiddel

Legg hansken i enden av håndkleet med ca 5cm av åpningen utenfor håndkleet.

Rull håndkleet løst sammen.

De 5cm med hanske som stikker ut, vrenger du over kanten på håndkleet.

Du ser nå på en improvisert vagina.

Hell litt olje/glidemiddel inn i åpningen.

Kjør på!

Dersom åpningen er for vid eller stram tilpasser du hvor hardt du har rullet håndkleet sammen.

Endret av YellowCake
Lenke til kommentar
Digg nok, men man får lite utbytte for pengene og jeg fikk sinsykt vondt i strengen under kukhodet. Det kjennes litt varmere og mer omslutttende ut enn hånda. Den ble ødelagt etter 5 ganger. Så utbyttet i å bruke fleshligt er mye mindre i forhold til pris og nytelse enn høyrehånda.
Lenke til kommentar
Hei Mikachu. Ditt innlegg virker negativt ladet, er det noe galt i å ha prøvd en fleshlight?

Hei, SpecialForce. Ditt innlegg virker artig. Nei, det er ikke noe galt i å ha prøvd en fleshligt. Jeg mente at det var artig at man ikke syns det er verdt å kjøpe en fleshlight ... men det er vel ikke noe for alle.

Lenke til kommentar
Hei Mikachu. Ditt innlegg virker negativt ladet, er det noe galt i å ha prøvd en fleshlight?

Hei, SpecialForce. Ditt innlegg virker artig. Nei, det er ikke noe galt i å ha prøvd en fleshligt. Jeg mente at det var artig at man ikke syns det er verdt å kjøpe en fleshlight ... men det er vel ikke noe for alle.

Min var billig også. Ingen ting er gratis untatt høyrehånda og den funker mer enn godt nok ;)
Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Digg nok, men man får lite utbytte for pengene og jeg fikk sinsykt vondt i strengen under kukhodet. Det kjennes litt varmere og mer omslutttende ut enn hånda. Den ble ødelagt etter 5 ganger. Så utbyttet i å bruke fleshligt er mye mindre i forhold til pris og nytelse enn høyrehånda.

Satser på hånda, men vil gjerne ha en hefti runk, hvordan få noen til og runke deg fks.?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Den beste runken er når dama gjør det ;)

Kan vel ha noe med at jeg fortsatt er ung, men nei, helt uenig.

Men blåsejobb :thumbup:

Joa. Men stikkordet her var jo runk :p

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

The Stranger, underarmen og standaren? Hva ener de med det? standaren er grei, napping i løken. men de andre skjønner jeg ikke en dritt av. :ermm:

Lenke til kommentar

Et tips er vel å sitte på hånda si til den sovner, for deretter å ta seg en runk. Skal i teorien kjennes som om en fremmed står for jobbinga. Aner ikke hvordan det funker.

Endret av Right
Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Et tips er vel å sitte på hånda si til den sovner, for deretter å ta seg en runk. Skal i teorien kjennes som om en fremmed står for jobbinga. Aner ikke hvordan det funker.

Den må jeg prøve :thumbup: Dere har ikke flere måter? selvsuging? hvordan virker det? må være helsikes myk da:P

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Den må jeg prøve :thumbup: Dere har ikke flere måter? selvsuging? hvordan virker det? må være helsikes myk da:P

Og homo kanskje? eller er jeg helt på jordet nå?

Trenger ikke være homse? men kanskje en smule kåt :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...