Gå til innhold

Billig Gamer PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Alt der ser ut som om det passer sammen, det eneste jeg ville ha bytta på var og kjøpe et Intel-setup isteden for AMD, men det blir straks dyrere, men jeg ville ha valgt et annet kabinett. Antec 300 f.eks.

Det der blir finfint setup for pengene! :)

Lenke til kommentar
Hei!

Alt der ser ut som om det passer sammen, det eneste jeg ville ha bytta på var og kjøpe et Intel-setup isteden for AMD, men det blir straks dyrere, men jeg ville ha valgt et annet kabinett. Antec 300 f.eks.

Hvorfor 300 istedenfor 900 det er jo bare at det er flere vifter og et vindu på 900 å prisen

Lenke til kommentar
Hei!

Hvorfor 300 istedenfor 900 det er jo bare at det er flere vifter og et vindu på 900 å prisen

Fordi 300 i tilegg til å være billigere også ser bedre ut enn sin storebror Antec 900/902.

Lenke til kommentar

Vel det skjermkortet ditt er ikke noe gamer-kort og det er foråvidt ikke det jeg foreslår heller - men skal du absolutt ha et til rundt 7-800 må du kjøpe et 9600GT i såfall (ikke GS). Det jeg foreslår er dog i en helt annen klasse en 9600GS. Ingen vits å kjøpe 940 fremfor 720 til gaming - da hadde jeg foreslått det.......

Lenke til kommentar
Vel det skjermkortet ditt er ikke noe gamer-kort og det er foråvidt ikke det jeg foreslår heller - men skal du absolutt ha et til rundt 7-800 må du kjøpe et 9600GT i såfall (ikke GS). Det jeg foreslår er dog i en helt annen klasse en 9600GS. Ingen vits å kjøpe 940 fremfor 720 til gaming - da hadde jeg foreslått det.......

Har du noe forslag da ? HD eller Nvidia å hvilket..

Lenke til kommentar
Dette forslaget yter en del mere. Bedre prosessor og skjermkort - billigere kabinett. de rambrikkene du selv foreslår er nok bedre - ta de isteden for mine.

Følg linken over på ordet "Dette"

I have done that.

Jeg er ikke 100% sikker, men har hørt at Nvidia er bedre til gaming en HD. Skal ikke si dette er sikkert

Endret av GamerX
Lenke til kommentar

Vel Nvidia har det beste kortet atm - GTX295. Men det er ikke slik at Nvidia er bedre enn ATI/AMD - du må nesten sammenligne de enkelte kortene. Pris vs ytelse må en nesten se på da. Noen tester vil si noe om det ene eller andre kortet ikke fungerer optimalt osv, men jeg ville tatt utgangspunkt i ytelsen som er vanlig.

Her er en vurdering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...