Dicorn Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Heii ^^ Jeg har tenkt til og kjøpe meg en laptopfor pengene jeg får til bursdagen min som ikke er så lenge til, men jeg vet ikke helt hvor jeg får meste for pengene. Så det jeg lurer på er om dere kunne sende meg link til laptop som dere syntes ser greie ut. Jeg vil ikke gå høyere enn 4 tusen kroner for jeg bruker ikke pc'en til mere enn msn, se rundt omkring på nettby, spille sånne spill på 123spill - og 1001spill.no når jeg kjeder meg, jo, jeg vil også at pc'en skal kunne takle filmer med god kvalitet bra (ånn som blu-ray 1080p). Så svar her hvis du vet om en pc'en som einer seg til dette Mvh Dicorn Lenke til kommentar
tfbekk Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Denne er kanskje litt dyr. pris: 5739 Jeg vet ikke helt om det var noe sånt du var ute etter, Asus har mange bra pc-er. Men hvis du skal se på film burde du velge skjermstørrelse: 14``-17``/19`` Link: (Det er en LG Info: Farge: blå Prosessor / CPU: Intel ® Celeron prosessor 550 (2,0 GHz, 533MHz FSB, 1MB L2) Chipset: ATI RS600ME Operativsystem: Ekte Microsoft ® Windows ® VistaTM Home Basic (Eng / Swe / Fin / Dan / Nor) Minne Standard (Max): 1GB (1024MB x1) DDR II (667MHz, Dual Channel Støtter opptil 4 GB) Skjerm: 13.3 "Fine Bright (skinn) WXGA (1280 x 800) Grafikk: ATI Mobility Radeon ™ X1250 (delt opp til 320MB) Harddisk: 160GB S-ATA (5400RPM) Optisk stasjon: DVD Super-Multi (DVD-R/RW, + R / RW, RAM) Dual Layer Trådløs NIC: 802.11b/g/n Antenne: Triple Hexa-band Antenna NIC: 10/100Mbps Modem: N / A HSUPA (mobilt bredbånd): Ja (Down Link: 7.2Mbps / uplink: 2Mbps) GPS: Integrert, A-GPS (Antenne Rready) Keyboard: 84 Key, Elastiske Reaktiv Keyboard Peker: 2Button touchpad, blar Funksjon Memory Card Reader: 5-i-1 (XD / SD / MMC / MS / MS Pro) PC Card sted: ExpressCard/34 Lyd: 24bit High Definition I / O tilkoblinger: 3USB, VGA, HDMI, RJ45, Mic-in, Headphone, DC In Webcam: 1.3M pixel w / LG Smart Cam program Støtte for port: N / A Batteri: 6 Cells (Li-Ion), 5200mAh Strømforsyning: 65W Indikasjon: Power, HDD, AC / batterilader, Num Lock, Caps Lock, WLAN Sikkerhet: Kensington Lock, HDD security Dimensjoner (B x D x H mm): 305 x 223 x 30 ~ 36.7 mm Vekt (inkl. batteri og ODD): 1.9Kg (1.75Kg med vekt saver) Programvare: LG Smart Indicator, LG Smart Recovery, Du Cam viewer, LG Intelligent, LG Intelligent oppdateringen. Office 2007-klare: Nei Garanti: 2 års garanti Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Her er det et annet forslag på 15". Lenke til kommentar
Multiverse Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Til prisen der får du ikke noe med Blu-Ray... Til prisen der med en bærbar får du egentlig stort sett ingenting, bortsett fra netbooks. Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Vel, isåfall er jeg villig til og gå lit høyere i pris, men jeg syntes 6 tusen er for mye... Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Du får nok ikke BluRay på dette nivået. Her er det beste jeg fant til lavest pris ihvertfall:) Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Okay, det kan hende, men jeg har ikke bursdag før om to uker, muliggens det kommer noen andre eller noen går ned i pris eller tilbud eller noe, blir kjempe glad for flere alternativer Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Kom igjen da folkens, er det den ene pc'en som jornboss nevnte her som er den beste som einer seg for meg til ca 4 tusen kroner ? (o_'O) Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Her kan du sammenligne med den som ble best i test. 1500,- mer koster den. Samme grafikk bla... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå