ukjentbrukergitt Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 har nettop anskaffet ett trådløst minikamera. kamera delen er greit nok, men jeg har en 2.4ghz mottaker som trenger 12V strøm, og følger bare vanlig stikkkontakt adapter med. problemet mitt er at jeg skulle ha kunne hatt mottakeren med meg og fått lagret all streamet video på en eller annen måte. det går fra mottakeren og til tv o.l via vanlige audio og video kabler, rød og gul. noen tips på hvordan jeg kan få løst detta? eventuelt en annen løsning? Lenke til kommentar
avo Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 har nettop anskaffet ett trådløst minikamera.kamera delen er greit nok, men jeg har en 2.4ghz mottaker som trenger 12V strøm, og følger bare vanlig stikkkontakt adapter med. problemet mitt er at jeg skulle ha kunne hatt mottakeren med meg og fått lagret all streamet video på en eller annen måte. det går fra mottakeren og til tv o.l via vanlige audio og video kabler, rød og gul. noen tips på hvordan jeg kan få løst detta? eventuelt en annen løsning? Bruk et DV kamera eller tilsvarende med analog inn som opptaker. 12V batteripakker er jo også vanligvis uproblematisk å finne - alternativt kan du prøve med et vanlig 9V batteri - mange av disse mottakerene fungerer greit på det også, selv om batterilevetiden blir kort. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 hvor kan jeg skaffe 12V batteripakker i det hele tatt? det er forsåvidt ikke det største problemet, det største problemet er å finne ett kamera som har video og audio inn, ingen av mine kameraer har det skulle hatt en mottaker som overførte via USB og som fikk strøm via USB Lenke til kommentar
avo Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 12 V kan du fikse med en batteriholder og 8 AA batterier. http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=59013909 var det første jeg fant. Ellers finnes det jo også USB gadgets som kan ta inn et analogt videosignal på PCn din om du vil drasse rundt på en bærbar som opptaker. Denne var den første jeg fant: http://smartprodukter.no/product_info.php?...kmoa07o7b38tqd7 Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 ok strømmen har jeg nå fått fiksa. men jeg trenger å få det over på enten pc eller videokamera, men kameraet mitt har kun digital inn, er ett panasonic, noen ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå