Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg sitter for mye

Ziboy

Anbefalte innlegg

Hei jeg sitter for mye foran Pc`n

Kan du hjelpe meg jeg har data problemer jeg har som oftest ansiktet mitt klistret til pc skjermen.

Jeg sitter på dataen i minst 5 timer hver dag.

Please hjelp meg jeg for hodepine hver dag.

Foreldrene mine er skilt og min far jobber i en annen by så han må dra tidlig om morgen og kommer hjem 18:00 på ettermiddagen + Jeg vil ikke være hos min mor hun bryr seg ikke så mye om hvis jeg drar til henne hun bryr seg egentlig bare om kjæresten hennes :cry:

Så please skriv noen forslag til hva jeg burde gjøre istedenfor og nørde pc`n

Det hadde vært fint og fått vært litt ute en gang i blant jeg er nesten bare ute når det er skole

og når far og jeg skal til steder.Så det hadde vært veldig fint om jeg hadde fått no hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det med hodepine: snakk med ein lege som kan sei at du trenge fysioterapeut. Så klemmer han/hu på deg, gratis/billig hvis du har snakka med lege, og du føler deg mykje bedre.

så kan du fortsette med forslaga til Arne/mflp :)

Endret av Alliha
Lenke til kommentar

Spørsmålet som ikke er svart på enda er vell hvor gammel du er ja:o Jeg ville vertfall begynt å trene siden å sitte forann datamaskinen så mye gjør at kroppen ikke føler seg så bra, og kan gjøre til at du også blir tung i hodet etc. Vist du er gammel nok ville jeg funnet meg ett treningssenter der du trenger 3-4 ganger i veken. Kan garantere at det følest mye bedre ut å sitte på dataen etter du har trent:)

Du kan vell prøve å sitte forann TVen litt mer om kveldene:p Er vell ikke så mye bedre men blir vertfall litt forandring. Hobby er også bra å ha. Vist du er veldig datainteressert kan jo du heller prøve å fikse litt på maskina di, kjøpe nye deler og gjøre litt mer enn bare å spille/ andre ting på maskina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...