Inc Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Solen lyser sterkt bakom skyene og broen blir en siluett Endret 16. mars 2009 av Inc Lenke til kommentar
pixl Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Synes den var veldig bra, skikkelig skarpe og fine detaljer i bunnen. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Mulig jeg er for opphengt i rule of thirds, men synes tårnet ble for midtstilt. Ellers var det et kult bilde. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Dette var veldig pent, behagelig. Siluetter av monumentale ting tar seg fort ganske godt ut. Skulle gjerne sett at tårnet var midtstilt though. Jeg er kansje litt for glad i symetri Lenke til kommentar
Inc Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Ja, brukte den gyldne regelen her Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Fin silhuett. Men tårnet blir litt for nær midten, tror jeg enten ville satt det dønn i midten, eller trukket det litt lenger ut til siden. Mange fine linjer her. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Fin silhuett. Men tårnet blir litt for nær midten, tror jeg enten ville satt det dønn i midten, eller trukket det litt lenger ut til siden. Mange fine linjer her. second that. ble verken midtstilt eller 'rules of thirds'. Lyset er dog veldig bra. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Enig med k.n.b Ellers er det ikke mye annet å si enn, flott! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå